וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר: "זו המדליה הכי קשה שהשגתי בקריירה"

צמד שייטי ה-470 חזר עם מדליית כסף מאליפות אירופה, והתייחס להישג. סלע: "הפעם זה 'התלבש' לנו. האמנו בעצמנו והוכחנו"

גידי קליגר וערן סלע נחתו היום (שלישי) בארץ אחרי הזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה בשייט מפרשיות מדגם 470. הצוות הישראלי זכה לקבלת פניםחמה שאורגנה על ידי חבריו של סלע למועדון השייט. "רק לפני שבועיים הייתי כאן בקבלת הפנים שעשינו ליואב לוי ולדן פרויליך, כשחזרו עם הזהב מאליפות אירופה ב-420 ומאוד קיוויתי שיהיה לי משהו דומה כשאחזור בעצמי מאליפות אירופה", הודה סלע. "זו התרגשות כשלעצמה, שגורמת לך לרצות להביא עוד מדליות רבות ולחזור לקבלות פנים כאלה".

השניים יתקבלו יחד עם מאמנם, אילן תשתש, בקבלת הפנים של הוועד האולימפי, ויזכו למענק כספי. קליגר התייחס לאחר הנחיתה להצלחה בתחרות, ואמר: "זו המדליה הכי קשה שהשגתי בקריירה, בגלל התנאים שנעו בין רוחות חזקות לחלשות. הכל היה צפוף וצמוד וכל צמד יכול היה להגיע לכל מקום בעשירייה הראשונה".

לגבי הזכייה, הוסיף: "החזקנו יפה מעמד בטופ 3 כל התחרות. בשיוט המדליות קיווינו גם לזהב כי היינו בין שלוש המובילים כל הדרך ובשלבים מסיומים בשיוט אף הובלנו. חשבנו שהצמד היווני יעשה את השטות התורנית שלו, כמו שהוא עושה בכל תחרות, אבל הפעם גם הם התעלו על עצמם והשאירו לנו את הכסף".

סלע הוסיף: "כל השנה היינו בצמרת וזה מעולה עבור צמד חדש. הפעם זה 'התלבש' לנו. האמנו בעצמנו, והוכחנו, בתחרות צמודה וקשה, שכצמד אנחנו שייכים לצמרת העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully