וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי הפועל נגד ברצלונה בשמינית הצ'מפיונס?

וואלה! ספורט מגיעה אופטימית לשנה החדשה, ומציגה לוח שנה עם כל החלומות שיתגשמו בתשע"א. יאללה, לפתוח יומנים ולסמן מתי יש חגיגות

גלבוע/גליל עולה ליורוליג

זה כבר 40 שנה שהכדורסל הישראלי נתון לשליטה בלעדית של מכבי תל אביב, אבל אלופת המדינה מהצפון, גלבוע/גליל הקטנה, תדהים את אירופה כשתעפיל למפעל הקבוצתי היוקרתי ביבשת, תארח באולם הצנוע בגן נר את קבוצות המיליונרים מיוון, מרוסיה ומספרד, ובמהלך החורף הקבוצה הצנועה של ליאור ליובין תיתן פייט לאימפריות הגדולות, תעניק השראה לכל חובבי הענף ותוכיח אחת ולתמיד: יש אלטרנטיבה שפויה למכבי.

יוון -ישראל: כיאל גיבור ישראל

נבחרת ישראל נוהגת לאכזב את אוהדיה ולגרום לה מפחי נפש, אבל במשחק המכריע באתונה הכל מתהפך. לואיס פרננדז מעלה הרכב התקפי, הנבחרת מראה סימנים נדירים של ביטחון וחוזק מנטלי, ובירם כיאל, האיש שבמשחק הקודם ביוון גרם לפנדל המכריע, מפצה את כל האוהדים עם משחק גדול, שני שערים וניצחון ענק שמשנה את התמונה בבית המוקדם. יש לישראל גיבור לאומי חדש.

צ'לסי-ליברפול: שלושער לבניון

התקשורת האנגלית דנה לפני המשחק בהשוואה הבלתי נמנעת בין ג'ו קול ליוסי בניון, שהחליפו בקיץ בין הקבוצות במעבר מתוקשר, אבל הכוכב הישראלי סיפק את המשחק הכי גדול שלו בשנים האחרונות והבהיר איזו קבוצה ביצעה עסקה משתלמת יותר. בניון כבש שלושער אדיר, הוליך את צ'לסי לניצחון 1:3, כולל סלאלום מרהיב ובסיומו התנצלות מנומסת מול אוהדי ליברפול, והפך לגיבור סטמפורד ברידג'. מביתו שבמילאנו, רפא בניטז צופה במשחק בתדהמה.

בשמינית: הפועל ת"א-ברצלונה

שחקני הפועל ת"א התאכזבו מחוסר האטרקטיביות בבתים בליגת האלופות, אבל שלושה ניצחונות בבלומפילד (הוא אושר!) ותיקו מרשים בפורטוגל שלחו את הקבוצה של גוטמן לשמינית הגמר. שם הפועל כבר לא יכלה להתאכזב מההגרלה, שזימנה לה מפגש כפול מול ברצלונה. במשחק הראשון בקאמפ נואו הבלאוגרנה מנצחים 0:2 בלבד רק בזכות יכולת מדהימה של אניימה, בבלומפילד שכטר כובש צמד וסהר כובש את השלישי כדי לבצע מהפך, אבל בדקה האחרונה לאונל מסי מצמק ל-3:1 ומעלה את בארסה לרבע הגמר בזכות שערי חוץ. תמונותיו של גוטמן מייבב בבכי מעטרות את שערי כל העיתונים באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פלייאוף ה-NBA: כספי נגד קובי

בעונת הרוקי שלו הוא נתן רק הצהרת כוונות, אבל בעונתו השנייה ב-NBA עמרי כספי כבר הופך לסופרסטאר לכל דבר ועניין. אחרי שיחד עם טייריק אוואנס סחב את הקינגס לשמינייה הפותחת במערב, בסיומה של עונה בלתי נשכחת, הפורוורד הישראלי התכונן למעמד הגדול בחייו, לקודש הקודשים של עולם הכדורסל – פלייאוף ה-NBA, כשבמשחק שמבטיח את ההעפלה הוא נשכב על הרצפה, אוחז בכדור בסגנון מוטומבו וצורח באושר למצלמה. בפלייאוף, לצערו, חיכתה לו האלופה מלוס אנג'לס, אך למרות האתגר, כספי שמר את קובי בריאנט על ממוצעים נמוכים (34 נקודות למשחק, אך עם אחוזים חלשים).

מכבי ת"א חוזרת לפיינל פור

במהלך העונה דייויד פדרמן מאבד עשתונות, זורק ממכבי תל אביב את כל הזרים (לפחות את שחומי העור), ובונה את הקבוצה רק על בסיס ישראלי. יותם הלפרין חוזר מאולימפיאקוס, אבי קזרנובסקי ממלא את מקומו של שחורציאניטיס, איציק כהן חוזר לאגודה וממונה למאמן הגבוהים, ולראשונה בחייו דייויד בלאט מעביר פסקי זמן בעברית. קבוצת הישראלים מסחררת את אירופה ומעפילה לפיינל פור, ולמרות ההפסד בחצי הגמר, ברקוביץ', ארואסטי וברודי באים לקבלת הפנים החגיגית, שנערכת לעיני רבבות בכיכר מלכי ישראל בתל אביב. אנחנו שוב על המפה.

גמר ווימבלדון: פאר נגד וויליאמס

עד לחצי הגמר בווימבלדון שחר פאר נהנית מהגרלה נוחה ומנשירת המדורגות, אבל בחצי הגמר כבר נגמר לה המזל ושם מחכה לה סרינה וויליאמס. הקהל הישראלי גודש את היציעים ומתעלם מגינוני הנימוס האנגליים, פאר נכנסת לטירוף, סרינה מאבדת עשתונות, ושחר עולה לגמר הגראנד סלאם הראשון בתולדות המדינה. בגמר היא פוגשת את ונוס, אבל גם שם היא לא נבהלת, ממשיכה את המומנטום המטורף ומניפה את צלחת האליפות. ריצ'רד וויליאמס מתראיין לחדשות הספורט ומודה: "מעולם לא ראיתי כזו טניסאית חייתית".

מדליות באליפות העולם בשחייה

אידיליה באיגוד השחייה. לאוניד קאופמן נוסע לשלושה חודשי ויפאסנה בהודו וחוזר אדם שליו ורגוע, שמצליח להוציא מהשחיינים הישראלים את המיטב, מגבש את החבורה ומתעלם מכל הסכסוכים ההיסטוריים. גל נבו וגיא ברנע מעפילים לשני גמרים ומדגדגים מדליה, אבל הסנסציה העולמית מגיעה מיעקב טומרקין הצעיר, ששובר שיא עולמי וגובר על מייקל פלפס בגמר ה-200 מעורב. שרת הספורט לימור לבנת מזנקת בהתרגשות על הפודיום, מועדת ונפצעת באגן.

דניאל פרנקל באליפות העולם

באיגוד האתלטיקה הביעו דאגה מהצילומים החושפניים של דניאל פרנקל, שמצטלמת על שער "ספורט אילוסטרייטד" והופכת לכוכבת על בינלאומית ולסופר מודל מבוקשת, אבל הישראלית לא נסחפת, מגיעה נחושה לאליפות העולם, ובגמר הקפיצה לגובה היא נותרת אחרונה לדו קרב בלתי נשכח של אחת מול אחת מול בלאנקה ולאסיץ'. השתיים מנתרות לגבהים מטורפים, אך פרנקל פוסלת בגובה 2.07 מטר ונותרת רק עם מדליית הכסף. העולם, לעומת זאת, מתאהב בקופצת הישראלית.

ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה

באחת השבתות הגברת שרה נתניהו מבקשת מבעלה לצפות במשחק הצמרת המסקרן בין הפועל באר שבע למכבי נתניה, אך מגלה שביבי לא שילם לצ'רלטון ואין לה את הערוץ המבוקש. הצעקות בבית משפחת נתניהו כמעט שיוצרות משבר קואליציוני, עד שראש הממשלה מתעשת, מגיש לשולחן הכנסת הצעת חוק מהפכנית ומדהים את המדינה: מעתה ועד עולם אין יותר שידורים בתשלום, כל משדרי הספורט יועברו בחינם אין כסף. ביבי זוכה לאהדה גורפת מהעם, וממשיך את האופוריה היישר לשיחות ההסדר עם הפלסטינים, ובא שלום על ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully