וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל וגאורגיה נפרדו בתיקו 0:0

הנבחרת הרבתה להתגונן במגרש הרע בטיביליסי, שיחקה מפוזר ויכולה לשמוח מנקודת החוץ מול הנבחרת הגאורגית המוגבלת

נבחרת ישראל נפרדה הערב (שלישי) מגאורגיה בתיקו 0:0 במשחקה השני במוקדמות יורו 2012 שנערך בטביליסי. אחרי הניצחון על מלטה ברמת גן, הנבחרת הישראלית השיגה ארבע נקודות בשני משחקיה הראשונים בקמפיין, ומבחינת המאזן היא בהחלט יכולה להיות מעודדת. מבחינת היכולת, לעומת זאת, לא יזיק שיפור. עבור גאורגיה זו הייתה תוצאת התיקו השנייה אחרי שהוציאה 1:1 מול יוון במחזור הראשון. שני המשחקים הבאים של ישראל במוקדמות יתקיימו בחודש הבא, כאשר ב-9 לאוקטובר היא תארח את קרואטיה וב-12 לאוקטובר היא תשחק בחוץ נגד יוון. במשחקים האלה, מול נבחרות חזקות מגאורגיה, היכולת מהיום בוודאי לא תספיק לניצחון.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל מול גוגיטה גוגואה שחקן נבחרת גאורגיה. רויטרס
הרווחנו נקודה או הפסדנו שתיים? כיאל בדילמה/רויטרס

היכולת הלא משכנעת מהניצחון על מלטה חזרה על עצמה גם באצטדיון הלאומי בטביליסי. אז נכון שתנאי המגרש היו קשים, ונכון שגאורגיה היא נבחרת לא רעה שגם אירחה את המשחק ונהנתה מתמיכה ביתית. כל זה לא משנה את העובדה שהשחקנים של לואיס פרננדז רק יכולים להודות על הנקודה הזאת, אחרי שבמשך 90 דקות הם היו חשופים למתקפה בלתי פוסקת של הנבחרת הגאורגית, והמשחק עצמו הסתיים ללא שערים רק בגלל יכולות מוגבלות של התקפת הנבחרת המקומית. אבל אותה התקפה לפחות הגיעה לאינספור מצבים במשחק, בעוד שהקישור הישראלי בקושי הצליח לייצר מצבים ולסכן את השער, וההגנה ביצעה כמה טעויות קריטיות שהוציאו את הנבחרת בנס.

אפשר אולי להתנחם בעובדה שבנבחרת בונים על איתי שכטר לקראת המשחקים הבאים בקמפיין, אבל גם היעדרותו של החלוץ הבולט והמהיר בארץ לא אמורה להסביר משחק כל כך אפור של הנבחרת בגאורגיה, משחק שרבים ציפו מישראל להוציא ממנו שלוש נקודות. מה שיותר חשוב עבור לואיס פרננדז הוא לעשות בדק בית בסיומם של שני משחקים שבהם הנבחרת שלו הציגה יכולת רחוקה ממה שציפינו לקבל ממנה.

מהלך המשחק

דקה 5 - יוסי בניון חטף כדור מההגנה הגאורגית במרחק של 20 מטר מהשער ופרץ מצד ימין, אלא ששום שחקן לא הגיע לכיוון הכדור אותו הוא הגביה לרחבה.

דקה 8 - טעות של דדי בן דיין בהגנה אפשרה לג'אנו אנאנידזה מצב בעיטה מצד ימין של הרחבה, דודו אוואט הדף לכיוון ההתקפה הגאורגית, אבל ההגנה הישראלית נחלצה בסופו של דבר מהמצב הלא נעים.

דקה 12 - ולדימיר דבאלישווילי השתלט על כדור בקו ה-16 ופרץ לרחבה כדי לבעוט לשער, אלא שהוא נבלם על ידי ההגנה הישראלית ברגע האחרון.

דקה 16 - בעיטה חופשית לגאורגיה מ-30 מטרים, גוגיטה גוגואה בעט טיל למשקוף. איזה מזל לנבחרת.

דקה 35 - ההגנה הישראלית שוב התבלבלה ברחבה, וניסיון הרחקה שלומיאלי של תמיר כהן הביא למצב מסוכן של דבאלישווילי, שבעט מצדה השמאלי של הרחבה החוצה.

דקה 36 - ההתקפה הגאורגית המשיכה בבליץ ואנאנידזה ניסה להפתיע את דודו אוואט בבעיטה מ-20 מטר, כשהכדור שרק מעל למשקוף.

דקה 43 - בעיטה חופשית לישראל ממרחק של 30 מטר אלכסונית. ליאור רפאלוב סובב לידיים של השוער.

דקה 54 - אחרי כמעט 10 דקות של כדורגל אגרסיבי ובעיקר עבירות משני הצדדים, אנאנידזה רשם בעיטה ראשונה לכיוון השער, אבל הכדור עלה גבוה מעל למשקוף של אוואט.

דקה 59 - עוד הזדמנות מסוכנת לגאורגיה כשסיראדזה פרץ לרחבה מצד ימין והגביה כדור, אבל דודו אוואט יצא מהשער כדי להדוף ולהרחיק את הסכנה.

דקה 62 - קאחה קלאדזה פרץ מצד ימין והרים כדור לסיראדזה, שבעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 66 - בעיטה חופשית לישראל מ-25 מטר אלכסונית. ערן זהבי סובב טוב מצד שמאל, השוער הגאורגי הדף לקרן.

דקה 74 - התקפה מתפרצת לישראל, זהבי מצא את עצמו בקו ישר מול השער במרחק של 20 מטר, אבל שחרר כדור מעל למסגרת.

דקה 78 - מרבאשווילי מצא פרצה בהגנה הישראלית ובעט מ-18 מטרים לידיים של דודו אוואט.

דקה 90 - ההזדמנות האחרונה במשחק הייתה שייכת ליוסי בניון, שהשתלט על כדור תועה שההגנה הגאורגית ניסתה להרחיק, ובעט ממרכז הרחבה מעל לשער.

הרכב גאורגיה: נוקרי רבישווילי, אוצ'ה לובז'נידזה, מלחאז אסטיאני, קאחה קלאדזה, זוראב חיזאנישווילי, גוגיטה גוגואה (טורניק אפטסיאורי, 75), אלכסנדר יאשווילי (דויד סיראדזה, 46), לבאן קוביאשווילי, ג'אנו אנאנידזה, ולדימיר דבאלישווילי (גאורגי מרבאשווילי, 63).

הרכב ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין, בירם כיאל, אלמוג כהן, תמיר כהן (ערן זהבי, 61), ליאור רפאלוב (גילי ורמוט, 75), יוסי בניון, בן סהר (שלומי ארבייטמן, 52).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל, יוסי בניון. רויטרס
מול יוון וקרואטיה זה לא יספיק. בניון בגאורגיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully