וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה לא עלתה לפלייאוף

הנבחרת הרשימה עם 0:5 מוחץ על מונטנגרו (צמדים של בוזגלו ונאתכו), אבל לא הצליחה לסיים כאחת מארבע הסגניות הטובות

כמה אכזבה הצטברה הערב (שלישי) אצל שחקני הנבחרת הצעירה, שבסופו של דבר לא עלתה לפלייאוף לעלייה לאליפות אירופה. הבחורים של גיא לוזון, שהשיגו ניצחון ענק ביום שישי אחרון בגטבורג על שבדיה, היו חייבים להשיג ניצחון ביתי על מונטנגרו כדי לשמור על החלום בחיים. הנבחרת עשתה את המוטל עליה, ניצחה 0:5 מוחץ את היריבה הטובה, שהייתה משמעותית מתחת לרמתה, אבל זה לא הספיק, כשהנבחרת סיימה כסגנית החמישית (ארבע הסגניות הכי טובות עלו). בסיום המשחק הסתובבו השחקנים עם פנים נפולות כשהם מנסים להבין איך קורה שבסופו של דבר הנבחרת לא ממשיכה הלאה.

מאור בוזגלו עם ביברס נאתכו שחקני הנבחרת הצעירה מתוסכלים. ברני ארדוב
אחד הסיומות הצורמים ביותר שהם חוו. בוזגלו ונאתכו, כוכבי המשחק, מבואסים/ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה של גיא לוזון ידעה כאמור שללא ניצחון, היא לא תוכל להעפיל להצלבה. אז היא עלתה למגרש וכבר בדקה השנייה היא כבשה שער יתרון, כשביברס נאתכו, שכבש גם בגטבורג, נתן ביטחון לשחקנים בכחול-לבן. זה המשיך עם שער של מאור בוזגלו בפנדל, והנבחרת המשיכה לרוץ קדימה כדי לשפר את הפרש השערים שלה.

בוזגלו ביצע את המהלך של המשחק עם מבצע אישי נדיר ביופיו והבקיע את השלישי, לפני שנאתכו התכבד לכבוש את הרביעי ורחמים צ'קול סגר את הסיפור. אגב, את המשחק סיימה ישראל עם עשרה שחקנים אחרי שמוחמד גדיר הורחק בסתמיות בתוספת הזמן, המונטנגרים סיימו עם תשעה שחקנים. מכאן החלו בדיקות החישובים לדעת מה מצבה של הנבחרת לעומת המשחקים האחרים בבתים המקבילים. כידוע, בקמפיין הזה הקבוצות שמסיימות בראשות הבית עולות לפלייאוף כמו גם ארבע הסגניות הכי טובות, אך הנבחרת לא הצליחה להשתחל לשם, וסיימה את דרכה בטורניר עם אכזבה רבה.

במשחק המקביל בבית שבדיה נמתחה במשך 90 דקות במשחק החוץ מול בולגריה, כשהיא יודעת שנקודה תספיק לה כדי לעלות מהמקום הראשון. לעומת זאת, אם בולגריה הייתה מנצחת, ישראל הייתה עולה מהמקום הראשון ועולה אוטומטית לפלייאוף. בדקה ה-90 הבקיע ג'ילואן האמאד את שער הניצחון לשבדים, שעלו כאמור מהמקום הראשון.

רשימת הנבחרות שהעפילו לפלייאוף: רומניה, סקוטלנד, שוויץ, ווילס, הולנד, צ'כיה, שבדיה, קרואטיה, אוקראינה, יוון (מהמקום הראשון), ספרד, אנגליה, איסלנד ובלארוס (מהמקום השני).

מחצית ראשונה

דקה 2 - גול! מונטנגרו ביצעה עבירה 17 מטר מהשער כשאלרואי הופל. ביברס נאתכו, שניגש לבעיטה, סובב באומנות כדור מצוין לפינה הימנית הרחוקה והבקיע, 0:1 לנבחרת הצעירה.

דקה 12 - דראסקו בוז'וביץ' הגיע להזדמנות הראשונה לנבחרת האורחת כשקיבל כדור בדאבל פס והמשיך עם בעיטה לא מספיק חדה החוצה.

דקה 20 - אלרואי כהן העביר מצד ימין כדור למרכז הרחבה אל נאתכו, שניסה להשתלט, אבל הכדור ספק נגע ביד של שחקן מונטנגרי. השופט לא התרשם וסימן להמשיך.

דקה 27 - ויקטור מרעי קיבל כדור, עשה את הסיבוב והופל על ידי מיושקו בויוביץ'. השופט סימן על הנקודה הלבנה.

דקה 28 - גול! מאור בוזגלו לקח את הפנדל, הימר על הפינה השמאלית, כשהשוער ולאדו גיליין זינק לפינה הימנית. 0:2 לנבחרת הצעירה.

דקה 38 - אסמיר קאייביץ' כמעט קיבל כדור מאגף ימין והיה קרוב להגיע, אבל אריאל הרוש השתלט וסילק את הסכנה.

דקה 45 - מבצע קבוצתי יפה הסתיים עם הרמה מימין של נאתכו אל מרעי, שניסה את מזלו עם בעיטה מהאוויר, אבל זה הלך החוצה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שנייה

דקה 48 - דין מורי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, שפספסה מעט את השער.

דקה 49 - פטאר גרביץ' עבר את ההגנה של הנבחרת וסיים עם עיקוף של רמי גרשון, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי אריאל הרוש לקרן.

דקה 50 - נאתכו הכניס כדור מצוין בעין עקומה לבוזגלו, שלא היה מרוכז, התקשה להשתלט על הכדור מול גיליין ופספס הזדמנות מצוינת לנבחרת.

דקה 54 - בוז'וביץ' שלח בעיטה חופשית חזקה מ-18 מטר, אבל הרוש התעופף מצוין והשתלט.

דקה 57 - גול! בשביל זה היה שווה לחכות. בוזגלו עם מבצע אישי נדיר, אחרי שקיבל מנאתכו, עבר שני מגנים והמשיך כל הדרך לשער כשהוא מסיים עם בעיטה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה, 0:3 לנבחרת הצעירה.

דקה 68 - ננאד מאטיץ' נכנס בצורה גסה באלרואי כהן וראה מיד את הכרטיס האדום שהשאיר את מונטנגרו בעשרה שחקנים.

דקה 75 - מהלך שהחל מאוראל דגני המשיך עם מסירה לנאתכו, שהמשיך לבוזגלו, אבל הבעיטה של הקשר לא הייתה מספיק מסוכנת והסתיימה בידיים של השוער המונטנגרי.

דקה 77 - גול! הלחץ הישראלי נמשך כשבוזגלו הפעם התחיל עם מסירה לאלרואי כהן לאגף הימני, וזה העביר לאמצע אל נאתכו, שהמשיך בנגיעה פנימה. 0:4 לנבחרת הצעירה.

דקה 83 - בוזגלו עם עוד הכנסת כדור טובה למרכז אל דודו ביטון, שנכנס כמחליף, אבל הכדור שלו המשיך לא מדויק החוצה.

דקה 87 - גול! עוד שער לנבחרת כשהפעם בוזגלו העביר כדור ארוך מימין לאגף השמאלי אל דין מורי, שהמשיך למרכז אל רחמים צ'קול, וזה התכבד גם הוא בכיבוש שער. 0:5 לנבחרת הצעירה.

דקה 90 - דרך מאכזבת לסיים את המשחק כשמוחמד גדיר, שנכנס כמחליף, הורחק לאחר עימות עם השוער של מונטנגרו, ולאדו גיליין.

דקה 94 - גם בוזוביץ' ראה את הכרטיס האדום אחרי שהתעמת עם נאתכו, מונטנגרו סיימה בתשעה שחקנים, אבל זה כמובן לא שינה דבר.

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: אריאל הרוש, אוראל דגני, דין מורי, רמי גרשון, עומרי בן הרוש (רחמים צ'קול 63), ביברס נאתכו, ניר ביטון, דור מלול, מאור בוזגלו, אלרואי כהן (דודו ביטון 81), ויקטור מרעי (מוחמד גדיר 72).

הרכב נבחרת מונטנגרו הצעירה: ולאדו גיליין, איגור זוניץ' (רדיוז' גולובוביץ' 24), ננאד מאטיץ', דראסקו בוז'וביץ', איבן קצ'וייביץ', מרקו ג'ורוביץ' (סטפן ניקוליץ' 46), פטאר גרביץ', מרקו וסוביץ' (פיליפ קסליסה 46), בוריס בולאצ'יץ', מיושקו בויוביץ', אסמיר קאייביץ'.

שחקן הנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, חוגג שער. ברני ארדוב
זה דווקא התחיל עם חגיגות גדולות. נאתכו מוקף באהבה אחרי השער הראשון שכבש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully