וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "כולנו מעלים את הרמה שלנו בדייויס"

המחבט מספר אחת של ישראל לא יכול לחכות לאוסטריה: "כולנו באים בכושר טוב". לוי: "רוצים לשחזר את החוויה מאשתקד"

איתי חסיד

צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: יאיר דניאל

נבחרת הדייויס של ישראל קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית ראשונה לקראת מפגש ההישרדות בבית העליון מול אוסטריה, שייערך בשבוע הבא (חמישי - ראשון) בהיכל הספורט ביד אליהו. ישראל, שכזכור רשמה בדיוק לפני שנה הישג היסטורי כשהגיעה עד לחצי הגמר בו הודחה על ידי ספרד, הפסידה השנה בסיבוב הראשון של הבית העליון 4:1 לצ'ילה בחוץ וכעת צריכה לנצח את אוסטריה כדי להישאר בין 16 הגדולות בעולם גם בשנת 2011.

המשימה לא תהיה פשוטה בכלל, כשלמרות סגל חסר, אוסטריה תציג את יורגן מלצר המדורג 15 בעולם, שסיים רק הלילה את דרכו באליפות ארצות הברית אחרי שהפסיד לרוג'ר פדרר בשמינית הגמר וצפוי להתקדם בדירוג העולמי כבר ביום שני הקרוב. האוסטרים הגיעו לשלב הפלייאוף לאחר שניצחו בבית האירופי 2:3 את סלובקיה.

המחבט מספר אחת של ישראל דודי סלע אמר: "כולנו באים בכושר טוב. תמיד כיף לשחק בארץ מול הקהל וכולנו מעלים את הרמה שלנו. אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא ושיעזרו לנו". סלע התייחס למפגש מול מלצר: "הוא שחקן טוב, אני הפסדתי לו על חימר ועל מגרשים קשים הוא אפילו יותר טוב. גם מספר 2 שלהם הוא מאוד מסוכן. הוא 120 בעולם, אבל צעיר ושחקן מצוין".

המחבט מספר שתיים של ישראל, הראל לוי, הוסיף: "מאוד נהנינו מהמפגש מול רוסיה ומהמעמד. זו הייתה פעם ראשונה וחוויה יוצאת דופן בזכות הקהל שבא. אני יודע שזה יוצא לא נח מבחינת החגים, אבל אני מאמין שאנשים שאוהבים טניס יבואו לתמוך בנבחרת. אנחנו מקווים שתהיה לנו חוויה לפחות כמו מול רוסיה".

הקפטן אייל רן התייחס לחיסרון של שני שחקני מפתח בסגל האוסטרי: "אני לא חושב שכל כך משנה מי יהיה המחבט מספר 2 של אוסטריה, אנחנו נכין את השחקנים שלנו בצורה הכי טובה. אנחנו כבר מחכים שהמשטח יהיה מוכן ונוכל לעלות עליו ולהרגיש אותו".

יוני ארליך דיבר על אליפות ארצות הברית, בה ההגרלה זימנה לו מפגש מול אנדי רם כבר בסיבוב הראשון: "זה לא סוד שברגע שאנדי ואני ראינו את ההגרלה לא היינו שמחים. במשחק עצמו מול אנדי, אפשר לומר שהתוצאה דיברה בפני עצמה. לאנדי היה חצי גמר להגן עליו ואני רציתי לצבור נקודות. כמובן שכשאנדי מולי זה קצת יותר. מי שראה את המשחק יעיד שהיו שם תהפוכות ודברים שלא רואים בדרך כלל. המשחק הזה לקח ממני הרבה אנרגיות. אני מקווה ששנינו ניקח את הכושר מהמשחק הזה ונביא את הנקודה בדייויס. נואל הוא שחקן הזוגות הכי טוב שלהם ואם הוא לא יבוא אז זה יהיה לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully