וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון נשאר במכבי ת"א

הצהובים לא קיבלו הצעה והקשר לפחות עד ינואר. הקבוצה נקנסה ב-30 אלף שקל. אלברמן שיחק בהפסד 1:0 לנוער

קשר מכבי תל אביב, תמיר כחלון, נשאר בקבוצה וזאת למרות שהצהובים הודיעו הבוקר (שלישי) לקשר כי הם יקבלו עבורו הצעות להשאלה. בעקבות החיזוק שהגיע בשבוע האחרון, הודיעה מכבי למספר שחקנים, ביניהם כחלון, שהם רשאים למצוא קבוצה לעונה הקרובה, אך לא קיבלה הצעות קונקרטיות עד תום מועד חלון ההעברות.

מי שכן הושאל הוא ציון צמח, כשמכבי תל אביב הודיעה כי סיכמה עם סקציה נס ציונה על השאלתו לקבוצה מהליגה הלאומית. מהמועדון נמסר: "ציון שחקן מוכשר שעתידו לפניו, והוא ישוב בתום העונה למכבי תל אביב". צמח חתם לעונה אחת בשורות הקבוצה מהליגה הלאומית, עם סעיף שיאפשר לו להשתחרר בחודש ינואר לקבוצה מליגת העל, אם יתקבלו הצעות עבורו.

הבלם הצעיר ריף פרץ, שהיה מועמד לעזוב גם הוא, קיבל הודעה כי הוא נשאר בסגל הקבוצה ולא ישוחרר, כשהעובדה שהוא עדיין יכול לשחק בקבוצת הנוער של המועדון הייתה אחד השיקולים בהשארתו.

בתוך כך, קיימה הקבוצה משחק אימון נגד מחלקת הנוער של המועדון, כאשר הבוגרים עלו בהרכב חסר משהו והפסידו בסופו של דבר 1:0. גל אלברמן, הרכש החדש, השלים 60 דקות (המשחק חולק לשתי מחציות של 30), כאשר גם גיז'רמו ישראלביץ', שמתאושש מפציעה קשה, שותף למספר רב של דקות.

הקבוצה נקנסה היום ב-30 אלף שקל ונענשה במשחק ללא קהל, בעקבות המהומה ביציעים במשחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב לפני כשבועיים. יחד עם זאת, שתי הקבוצות זוכו מאשמת התפרצות אוהדים לשדה המשחק.

עטר, יצחקי, ישראלביץ' וייני ביקרו בבית החולים

בתוך כך, ביקרו ארבעה משחקני הקבוצה, אלירן עטר, ברק יצחקי, גיז'רמו ישראלביץ' ושרן ייני, במחלקת ילדים בבית החולים תל השומר. השחקנים עברו בין הילדים, הצטלמו, דיברו וחילקו מתנות. חלוץ הקבוצה ברק יצחקי אמר לאחר הביקור: "זה מכניס דברים לפרופורציות. הגענו באהבה לשמח את הילדים ולאחל להם שנה טובה ובריאות וזה הכי חשוב. אין ספק שזה קורע את הלב. נאחל להם החלמה מהירה ושייצאו מפה כמה שיותר מהר ויבואו לעודד במגרשי הכדורגל. למרות הכאב שלי על הרצועה הצולבת, אני מגיע לפה ומבין שזה מתגמד לעומת מה שהילדים עוברים פה".

אלירן עטר הוסיף: "אני בשוק וכואב לי להיכנס למחלקה האנקולוגית ולראות ילדים כל כך קטנים שסובלים, אבל אני שמח שיש לנו את הכח לבוא לפה ולחזק ולגרום לילדים לחייך. התנדבתי כמה פעמים בבית חולים רעות והיה לי קשה. פה זה ילדים וזה מאוד קשה, אני יכול רק לאחל להם שישתחררו בריאים כמה שיותר מהר. אני מאחל לי ולקבוצה להגיע רחוק כמה שאפשר".

עדכון ראשון: 11:15, 07/09/10
עדכון אחרון: 18:47, 07/09/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully