וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו נותנים הצגה עם שחקנים לא מוכרים"

מאמן רוסיה חגג את הניצחון הקליל על ניו זילנד בשמינית גמר המונדובאסקט. ששבסקי: "זה הכי הרבה שמאמן יכול לבקש"

אמש (שני) קיבלנו את הערב הכי חלש עד כה, ונקווה גם בעתיד, בשמינית גמר המונדובאסקט. המשחק בין ארצות הברית לאנגולה אפילו לא נחשב כאימון לאמריקנים, שערכו תחרות שלשות פנימית והתעללו באנגולה המסכנה בדרך לתבוסת 66:121. מי שקיווה למשחק קצת יותר מעניין לאחר מכן, התבדה. רוסיה וניו זילנד הפיקו משחק ברמה נמוכה מאוד, שלא תאם את גודל המעמד, כשבסוף שחקניו של דייויד בלאט יצאו עם ידם על העליונה ועם ניצחון 56:78, אך עם יכולת שלא תספיק להם אפילו כדי להימנע מתבוסה כואבת מול נבחרת הכוכבים של מייק ששבסקי ברבע הגמר.

"היינו טובים התקפית וקשוחים בהגנה"

המאמן האמריקני מייק ששבסקי ניסה בסיום לשמור על רוח ספורטיבית. "יש לנו כבוד גדול לאנגולה", אמר ששבסקי, "אימנתי נגדם באולימפיאדה והם הציגו משחק מצוין. הראינו לשחקנים חלקים מאותו המשחק והם הגיבו. היינו מאוד לא אנוכיים, ומסרנו 30 אסיסטים. נשארנו אגרסיביים למשך כל המשחק. שני ימי האימון מאוד עזרו לנו. שיחקנו בדיוק בצורה בה התאמנו וזה הכי טוב שמאמן יכול לבקש".

אריק גורדון, שתרם 17 נקודות, אמר: "היה חשוב לנו להשיג ניצחון כזה. זה מראה כמה קשה עבדנו וכרגע אנחנו רק מחכים למשחק הבא. רצינו להיות ממש טובים בהתקפה וקשוחים בהגנה וזה מה שעשינו. ממש הצלחנו לבצע את זה ולגרום להם לאבד הרבה כדורים, רק רצינו לפתוח טוב".

מהצד השני, אמר המאמן האנגולי לואיס מגאלהש: "שיחקנו נגד נבחרת מעולה, שחקנים מצוינים, מאמן מצוין וארגון מצוין. זו הייתה נבחרת מאוד חזקה בשבילנו ויכולנו אולי להשיג תוצאה קצת יותר טובה, אבל השחקנים שלי עשו את המיטב".

שחקן הנבחרת חואקים גומס הוסיף: "תושבי אנגולה צריכים להיות גאים במה שהשגנו בטורניר הזה. בשבילנו, להתחרות במונדובאסקט ולשחק מול נבחרות כל כך חזקות זה מאוד חשוב ואני מאמין שפרט למשחק מול ארצות הברית, עשינו עבודה טובה".

"שיחקנו מדהים מבחינה הגנתית"

מאמן רוסיה דייויד בלאט נראה מאוד מתוח במהלך המשחק והרבה להביע את מחאתו כלפי השופטים ושחקניו על הקווים במהלך המשחק. בסיום הוא כבר נשמע מפויס: "ברכות גדולות לשחקנים שלי. הם שיחקו מצוין במצב לחוץ. שיחקנו משחק הגנתי מדהים וביצענו את תכנית המשחק בצורה מושלמת מבחינה הגנתית. החזקנו אותם על 56 נקודות כשהם נבחרת שקולעת בדרך כלל 85 במשחק. זו לא משימה קלה נגד נבחרת מאומנת טוב, שמבצעת תרגילים התקפיים הרבה יותר מורכבים מרוב הנבחרות באליפות ויש לה גם שחקן מסוכן כמו קירק פני. ניו זילנד היא נבחרת שמסוגלת לנצח כמעט כל נבחרת במונדובאסקט, כולל אותנו. השחקנים ראויים לכל הקרדיט בעולם, אנחנו עושים הופעה נפלאה עם שחקנים לא מוכרים".

אנדריי ורונצ'ביץ', שהצטיין עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, אמר: "עשינו עבוןדה מצוינת בהגנה. התמודדנו מול הנבחרת שקולעת הכי טוב באליפות הזו, פרט לארצמות הברית והשארנו אותה על 56 נקודות. פשוט ניטרלנו את ההתקפה שלהם. אין לנו כוכבי NBA, אבל שיחקנו כקבוצה והראנו הרבה לב".

מאמן ניו זילנד, ננאד ווצ'יניץ', אמר: "ברכותיי לבלאט ולנבחרת הרוסית על הופעה מצוינת. אנחנו לא מרוצים מהצורה בה שיחקנו. דברים שאנחנו בדרך כלל מבצעים מצוין בהתקפה, לא עבדו בכלל. ממש רצינו לנצח את המשחק, אולי רצינו יותר מדי וזה פעל לרעתנו. רצינו לנצח בשביל פרו קמרון ופיל ג'ונס, שפרשו מכדורסל בינלאומי. הם היו הכוכבים של הכדורסל הניו זילנדי, ובלעדיהם לא היינו יכולים להשיג מה שהשגנו. השגנו שלושה ניצחונות מול נבחרת חזקות ואנחנו גאים במה שהשגנו".

שחקן הקבוצה, תומאס אברקרומבי, הוסיף: "לא שיחקנו בצורה בה רצינו לשחק, רוסיה שלטה במשחק ובריבאונד באופן טוטלי. כל הכבוד להם, הגיע להם לנצח. קירק פני ומיקה ווקונה הם שחקני מפתח בקבוצה שלנו והעובדה ששניהם נקלעו לבעית עבירות פגעה בנו. לא יודע מאיפה השריקות האלה הגיעו. באופן כללי אני חושב שהטורניר הזה היה מאוד חיובי בשבילנו. השגנו שלושה ניצחונות ואנחנו מאוד שמחים עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully