וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווזניאקי: "מאמינה שאני יכולה לעשות את זה"

הדנית התעודדה מהניצחון על שראפובה בשמינית הגמר. פדרר: "יהיה קשה מול סודרלינג אחרי שהוא הרגיש איך זה לנצח אותי"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הקרב המצופה של שמינית גמר הנשים באליפות ארצות הברית הלילה (בין שני לשלישי) בין קרוליין ווזניאקי למריה שראפובה הסתיים בניצחון 3:6, 4:6 של הדנית, שהצדיקה בגדול את הציפיות העצומות ממנה ערב הטורניר. הדנית המדורגת ראשונה הציגה טניס משובח ולא ספרה את אלופת 2006 בדרך לרבע הגמר, שם תחכה לה דומיניקה סיבולקובה הסלובקית.

"אני בהחלט חושבת שהשתפרתי הרבה מהשנה שעברה, לא רק מבחינה פיזית", אמרה ווזניאקי אחרי הניצחון. "אני גם יותר מאמינה בעצמי. אני מאמינה שאני יכולה לעשות את זה, ואני גם יכולה לגוון את המשחק שלי יותר מבשנה שעברה".

מנגד הודתה שראפובה בסיבות שהובילו להפסד: "אפילו עם כל הטעויות הבלתי מחויבות שהיו לי, עדיין היו לי הזדמנויות טובות, אבל ניצלתי רק נקודת שבירה אחת מתוך שמונה. נגד יריבה שמשחקת ממש שטוב ועם הרבה ביטחון, מאוד חשוב לנצל את ההזדמנויות המעטות שיש".

אצל הגברים רשם רוג'ר פדרר עוד ניצחון חלק עם 3:6, 6:7, 3:6 על יורגן מלצר, וסידר לעצמו מפגש מרתק מול רובין סודרלינג ברבע הגמר, אחרי שהשבדי גבר 6:4, 3:6, 2:6, 3:6 על אלברט מונטנאס. "סודרלינג משחק ממש טוב", אמר פדרר, שיחפש נקמה על ההדחה ברבע גמר הרולאן גארוס. "אני מצפה למשחק מאוד קשה, במיוחד אחרי שהוא הרגיש לראשונה איך זה לנצח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully