וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר דרום קוריאה ערך טקס ללוחמי הטאקוונדו

השגריר יונג סם מה זימן את הלוחמים אל ביתו, העניק להם מגן הוקרה ממשלתו, ואיחל להם שיזכו במדליות גם בלונדון 2012

תחום הטאקוונדו ממשיך לתפוס תאוצה בשנה האחרונה, כששלל הישגים נרשמים ומדליות נקטפות. הערב (שני) זכו לוחמי הטאקוונדו של ישראל לכבוד גדול כשהוזמנו לביתו של שגריר דרום קוריאה בישראל, יונג סם מה, שערך לכבודם קבלת פנים. השגריר סם מה מאד מקורב להתאחדות הטאקוונדו בישראל, ומידי שנה הוא מקיים טורניר לצעירים בחסותו. אחרי הזכייה של חיימוביץ' בזהב האולימפי החליט לקיים את הטקס בביתו ולהעניק לכל אחד מהספורטאים מגן הוקרה בשם ממשלת דרום קוריאה

"אני ממשש את מדליית הזהב של גילי, מצד אחד כתוב עלייה סינגפור 2010 ועל הצד השני אני יכול לדמיין שיהיה בעתיד כתוב, לונדון 2012", איחל השגריר. הטקס התקיים למדליסטים גילי חיימוביץ' שזכה במדליית הזהב באולימפיאדת הנוער, בת אל גטרר עם מדליית הזהב באליפות אירופה ומדליית הכסף באולימפיאדה לאומנויות לחימה, מוטי לוגסי עם מדליית הארד באליפות אירופה ודוד בן אלישע עם מדליית הזהב באליפות העולם לפאראולימפיים.

בשם הספורטאים בירך הצעיר, שבהם גילי חיימוביץ' :"אני מודה לשגריר על האירוח והתמיכה, כיף גדול לדעת שיש מי שתומך ועוזר לנו. אני מקווה שנצליח בעתיד להגשים את במטרות שהצבת בפנינו". בת אל גטרר, ששבה מבייג'ין שמחה גם היא על המחווה: "נחמד לראות שהשגריר כל כך מעורב ומצוי במה שקורה בטאקוונדו הישראלי ולפי מה שהבנתי הוא גם בעניינים בכל מה שקשור לספורט הישראלי בכלל. המטרות שהשגריר הציב הן גם המטרות שאני מציבה לעצמי, מדלייה אולימפית בלונדון, רצוי מזהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully