וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "יש פה שנתון נדיר"

מאמן הנבחרת הצעירה מקווה לעידוד מאסיבי נגד מונטנגרו (ג', 18:00, 5 ו-5HD), דור מלול ואלרואי כהן יפתחו בחולית הקישור

קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל עומדת בפני רגע האמת בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2011 ותתמודד מחר (שלישי, 17:30, שידור ישיר בערוץ 5 ו-5HD) בבית נגד מונטנגרו באיצטדיון בראשון לציון, כשממש לא בטוח שניצחון יוכל לשרת את האינטרסים שלה לעלות לפלייאוף. זהו המחזור האחרון של שלב הבתים, כשבמידה והנבחרת לא תנצח, היא תסיים את דרכה ולא תעפיל לפלייאוף.

אלא שגם ניצחון לא מבטיח לשחקניו של גיא לוזון דבר. כזכור, עשר מנצחות הבתים וארבע הסגניות הטובות ביותר יעפילו לפלייאוף. הנבחרת תזדקק לעזרה גם משאר הנבחרות, שכן מצבה הנוכחי לעומת שאר הסגניות העכשוויות לא טוב. בכל מקרה, לישראל קיים גם סיכוי, שנחשב לתיאורטי על הנייר, לסיים במקום הראשון, שכן ניצחון שלה על מונטנגרו ובמקביל הפסד של שבדיה לבולגריה יסדר מקום אוטומטי בשלב הבא.

הנבחרת ערכה הערב אימון בראשון לציון. גיא לוזון יצטרך להסתדר ללא עידן ורד ולירוי צעירי מוצהבים, אבל זימן את מוחמד גדיר, שאמור להשתלב בהרכב. באימון הערב לוזון לא תירגל הרכב, כשקיימות אפשרויות שונות לגבי השחקנים שיפתחו. בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים, כשדין מורי ורמי גרשון יהיו הבלמים, ועומרי בן הרוש ודור מלול ימשיכו כמגנים. קיימת אפשרות, שנראית כרגע כקלושה, שאוראל דגני יפתח כמגן ימני, ובמקרה כזה דור מלול יוסט לקישור, שם מקומם של ביברס נאתכו ומאור בוזגלו מובטח. כמו כן, נראה שלוזון יכלול את גדיר ואת ויקטור מרעי בהתקפה, אחרי שבגטבורג פתח לוזון עם חלוץ יחיד.

"ההתרגשות כנראה תבוא לפני שריקת הפתיחה", אמר גיא לוזון לקראת המשחק. "אני לא מתעסק במונטנגרו אלא בנבחרת שלנו. אם נעשה את הדברים כמו שאנחנו יודעים לעשות, אז הכל יהיה בסדר. אני מקווה שהאיצטדיון יהיה מלא, אבל מה שיכריעו הם השחקנים על כר הדשא. הקהל צריך לגרום לנו לשחק יותר טוב ולדחוף אותנו קדימה". לוזון עוד סיפר על השאיפות שלו, ואמר: "אני מאוד רוצה להעלות את הנבחרת ליורו כי יש פה שנתון נדיר. השנתון הזה ידבר הרבה מאוד אם לא כאן אז בעתיד".

הרכב משוער: אריאל הרוש, אוראל דגני, דין מורי, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, ניר ביטון, דור מלול, מאור בוזגלו, אלרואי כהן, ויקטור מרעי.

מונטנגרו נחתה בסגל חסר

מונטנגרו תופסת בשלב זה את המקום השני בבית, אך סיכוייה להעפיל להצלבה נמוכים מאלה של ישראל. הנבחרת איבדה על סיכוי לסיים במקום הראשון בבית (השבדים שניצחו בשני המפגשים עם מונטנגרו יסיימו ראשונים במקרה של שוויון נקודות). רק ניצחון ישאיר למונטנגרים סיכוי תיאורטי (נמוך יחסית) להעפיל להצלבה כאחת מארבע הסגניות הטובות ביותר. תיקו, כאמור, ישאיר את שתי הנבחרות מחוץ לאליפות.

המאמן דושאן וייסאבלייביץ' הגיע לישראל עם סגל הכולל 18 שחקנים ללא הבלם סטפן סאביץ', שהורחק במשחק האחרון בשבדיה, ועם מספר צעירים המשתייכים לסגל נבחרת הנוער. מי שכן הגיעו עם צמד החלוצים המסוכן - מרקו דיורוביץ', מלך שערי מונטנגרו בקמפיין, וסטפן ניקוליץ', שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על ישראל בחודש נובמבר. עוד נכללים בסגל שני שחקני מוגרן, שכבר ביקרו הקיץ בישראל: המגן דרשקו בוז'וביץ' והקשר פטאר גרביץ'.

הרכב משוער: ולאדו גיליין, דרשקו בוז'וביץ', מיושקו בויוביץ', נוביצ'ה גאצ'ביץ', רדיבוייה גולובוביץ', איבן קצ'וייביץ', פאטוס בצ'יראיי, פטאר גרביץ', פיליפ קסאליצ'ה, מרקו דיורוביץ', סטפן ניקוליץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully