וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד: תלויים על בלימה

הבלמים אמברוז (אשדוד) וקפוראלה (נתניה) יערכו בכורה בקבוצות, שתחפשנה להישאר ללא הפסד (ש', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

מאז הניצחון האחרון של נתניה נגד אשדוד (27 לספטמבר 2008) חלפו קצת פחות משנתיים, גם אז המשחק נערך סמוך מאוד לראש השנה, אלא שהקבוצה מעיר היהלומים עברה תהפוכות ושינויים רבים מאז. אף לא אחד מ-11 שחקני ההרכב, שניצחו בדרמטיות 1:2 מצמד של דדי בן דיין, השני בתוספת הזמן לאחר שאשדוד השוותה בדקה ה-85, נותר במועדון. היחיד שזכה לשחק במשחק ונכלל גם היום בסגל של נתניה הוא טל מעבי, שנכנס בדקה ה-84. קפטן הקבוצה כיום, אוראל דגני, ישב על הספסל ולא שותף. פרט לשניהם, כל שאר הסגל שנרשם למשחק כבר לא לובש את המדים הצהובים. לעומת זאת, באשדוד נותרו אמיר לביא, שנכנס כמחליף וכבש באותו משחק, מתן אוחיון, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב.

מאז, בשישה משחקים שנערכו בין שתי הקבוצות בליגה ובגביע הטוטו ניצחה אשדוד ארבע פעמים, שניים הסתיימו בתיקו.

מפתחות הכנות

מכבי נתניה:

על אף שטרם הפסיד העונה, ראובן עטר לא שקט ורוצה לפתוח את השנה החדשה כשבמאזנו עדיין אפס הפסדים. "הייתה לנו פגרת נבחרת וחג, אבל חשוב שלא נאבד את המומנטום", הסביר המאמן עצמו. מריאנו קפוראלה הארגנטינאי יפתח לראשונה במרכז ההגנה במקומו של עמרי בן הרוש, כשליאוניד קרופניק לצידו ובאגפים אוראל דגני וטל מעבי. פרט לכך ימשיך עטר עם אותו הרכב שטרם הפסיד.

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה מעיר הנמל צירפה לאחרונה שני זרים חדשים - הבלם הניגרי אפא אמברוז, שחתם לחמש עונות במועדון ויערוך הופעת בכורה בקבוצה וחברו הניגרי של אמברוז, שצורף ממש על סף סגירת חלון ההעברות השבוע, הקשר ההתקפי עמנואל סארקי, שנרכש בגיל 16 על ידי צ'לסי ושיחק בעונות האחרונות בווסטרלו הבלגית. שחרורו הבינלאומי של סארקי התקבל עוד השבוע במשרדי המועדון והוא ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. בכדי לפנות מקום לסארקי, שוחרר הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס ועבר לבית"ר ירושלים. המאמן ג'ון גרגורי עשוי לערוך שינוי נוסף בהרכב כאשר נבו מזרחי הצעיר מועמד לפתוח בקישור במקומו של עידן שדה. אמיר לביא יחזור לסגל מהשעיה בת שבוע.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה

בלם הרכש הארגנטינאי, שנבחן בקבוצה במשך שבועיים, הוחתם על אף שהותיר רושם בינוני. הוא יערוך בכורה דווקא מול אשדוד החזקה וההתקפית, ויאלץ להתמודד עם המהירות והזרירות של עידן שריקי, והכוח והדיוק של דימיטאר מקרייב. קל זה לא יהיה, אבל משחק טוב יוכל להעלים את סימני השאלה סביבו.

מ.ס. אשדוד: אפא אמברוז

אחרי שחרורו של גונזאלס הוותיק, תיפול המעמסה בהגנה על צמד הבלמים הצעיר, אמברוז ומתן אוחיון. אמברוז, 21, הובא לאשדוד כהבטחה גדולה ובצוות המקצועי בונים עליו שיוביל את החלק האחורי בשנים הקרובות. בשבת זה יהיה מבחנו הראשון מול הקבוצה הצעירה והתוססת של ראובן עטר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור, דלה ימפולסקי, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', עופר ורטה, אפא אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן שדה (נבו מזרחי, אמיר לביא), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully