וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון - הפועל רמת גן: שואפים לאפס

10.9.2010 / 13:31

האורדונים ינסו פעם נוספת לצאת מהמינוס באשקלון, המצטרפים החדשים בשירו ודהאן לא ייכללו בסגל (שבת, 16:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

קרלוס צ'קאנה, שחקנה של הפועל רמת גן, החל את הקריירה שלו בישראל במדי הפועל אשקלון. בעונת 2004/5 הוא אף הוליך את אשקלון לזכיה בגביע הטוטו של הליגה הארצית בדרך לעליית ליגה של אשקלון ללאומית, ובתחילת 2006/7 הצטרף לרמת גן. שתי הקבוצות לא נפגשו מעולם במסגרת הליגה העליונה בישראל. המפגש האחרון ביניהן היה במסגרת חצי גמר גביע המדינה בעונת 2006/7 כאשר אשקלון ניצחה 0:1 ועלתה לגמר שם נוצחה על ידי הפועל תל אביב.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

גיא עזורי חיזק את הסגל שלו בשני שחקנים משמעותיים - קפטן הנבחרת הצעירה לשעבר מור דהאן, וחלוץ הפועל פתח תקוה אשתקד עוסמן בשירו, אך השניים ערכו אימונים ספורים בלבד עם הקבוצה ולא יפתחו מחר. עזורי רואה במשחק כעוגן חשוב מאוד העונה מול יריבה לתחתית, ולא רוצה להיות זה שיאפס לרמת גן את הנקודות. אמיה טגה, שעבר בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות ויכול לשחק ללא חשש מבעיות בליבו, יחזור הישר להרכב במקומו של אריק ניירקו ששוחרר. שניר גואטה, שהגיע יחד עם טגה מנתניה, יחזור גם הוא להרכב על חשבון חנן פדידה. מעבר לכך לא יערוך עזורי שינויים.

הפועל רמת גן:

המאמן שלומי דורה צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר הבלם יקיר שינה יתפוס את מקומו של הבלם הספרדי פאבלו בואנדיה במרכז ההגנה. הספרדי סובל ממתיחה בשריר רגלו והוא צפוי להחמיץ את המפגש. השוער הצעיר איתי ארקין שהחמיץ מספר אימונים בתחילת השבוע, סיים את חלקו במדי הנבחרת הצעירה וייפתח מחר בין הקורות.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: יניב אלול

הבלם המוכשר היה חלק מחוליית ההגנה שספגה ארבעה שערים תוך פחות מ-25 דקות במשחק מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, וכעת הגיע גם מור דהאן שנושף בעורפו בקרב על חולצת ההרכב. מעתה כל משחק עבורו הוא מבחן, ואם יכשל הפעם יכול להיות שיצא מההרכב לתקופה ארוכה.

הפועל רמת גן: קרום ביבישקוב

החלוץ הבולגרי שהוחתם לאחרונה אמור להיות המוציא לפועל בהתקפת רמת גן שממעטת לכבוש העונה. ביבישקוב ייעזר בקשר המוכשר דימיטאר טלקיסיקי, ובשביל שרמת גן תימלט ממעמקי הטבלה, השניים צריכים להתחיל ולממש את הפוטנציאל הטמון ברגליהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, יניב אלול, דרקו לובריץ', קובי מוסא, אדיר טובול, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, ערן לוי, אריק גאוו.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, וובה בראון, עידן סרור, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully