וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-בני יהודה: בלדוט במגרש, גלבאן ובלילי ביציע

הקפטן יחזור להרכב, בעוד הארגנטינאי וחלוץ הרכש לא ישחקו בקרית אליעזר (20:00, ספורט 2). ניצן שירזי לא יעשה הנחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

ניצן שירזי מכיר יותר טוב מכל מאמני הליגה את בני יהודה שתעמוד מולו בקרית אליעזר. לפחות מדבר אחד הוא יכול לשאוב עידוד. המשחק האחרון שנערך בקרית אליעזר בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון גדול 0:3 לזהובים, אבל שלושת הכובשים לא ישחקו מחר. אלירן עטר ומהארן ראדי עזבו את הקבוצה ופדרו גלבאן אינו נכלל בסגל למשחק. אגב, בני יהודה ניצחה את חמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, עם יחס שערים נפלא של 1-10.

הפעם האחרונה שדרור קשטן, פיני בלילי ועומרי אפק פגשו יחד את הפועל חיפה היתה ב-9.2.2002 אז שלושתם במדי הפועל תל אביב. המשחק הסתיים בנצחון של 0:1 משער של בלילי. במשחק הנוסף שנערך באותה עונה לקראת סיום הליגה, בלילי ואפק לא שותפו.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

באסיפת הקבוצה אמר ניצן שירזי: "עשינו שני ניצחונות טובים, אבל אנחנו צריכים להמשיך את היכולת גם מחר. הדברים תלויים בנו. אתם צריכים להוכיח שהניצחונות לא באו במקרה. אם נבוא אגרסיביים ומוכנים כמו במשחקים האחרונים, אני מאמין שנצא עם תוצאה טובה". שירזי לא מתכנן שינויים בהרכב שניצח את הפועל רמת גן, כשההתלבטות היא עדיין בין ניקולה גרובשייביץ' לבין הישאם כיוואן, אבל נראה כרגע שימשיך לתת קרדיט לכיוואן.

בני יהודה:

שלושת שחקני הנבחרת הצעירה, דין מורי, לירוי צעירי וחסן אבו זייד שבו לקראת סוף השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה. צעירי אף יפתח בהרכב בחלק הקידמי של הקישור. בלדוט חוזר להרכב הפותח על חשבונו של שלומי לוי הצעיר. המאמן דרור קשטן החליט לא להכליל בסופו של דבר בסגל את הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, למרות שזה החלים לחלוטין מהשבר בקרסולו ומתאמן מזה כמה שבועות אימונים מלאים עם הקבוצה. כמוהו, גם חלוץ הרכש החדש פיני בלילי שלא ייכלל בסגל, ובבני יהודה מעדיפים לתת לו פרק זמן נוסף בכדי להיכנס לכושר משחק ולהתאקלם בקבוצה.

יעמדו למבחן

בני יהודה: איבן גארידו

בשקט בשקט, בלי רעש וצלצולים, הפך גארידו לעוגן של בני יהודה במרכז ההגנה. במשחק חוץ, נגד קבוצה שמאוד אוהבת לתקוף במגרש הביתי שלה, צפויה לגארידו המון עבודה גם בבלימת ההתקפות של הפועל חיפה וגם בהרגעת שאר חבריו לחולייה האחורית.

הפועל חיפה: סשה סטויאנוביץ'

אחרי שכבש שני שערי ניצחון בשני המחזורים הראשונים, נראה שהסרבי הוא הקלף המנצח של האדומים מהכרמל. מחר הוא יצטרך להמשיך לנצל את הטכניקה שלו ואת ההימצאות במקום הנכון ובזמן הנכון, אולי כדי להצעיד את חיפה לניצחון שלישי ברציפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, גולן חרמון, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, הישאם כיוואן (ניקולה גרוביישיץ'), סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עמרי אפק, אסי בלדוט, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully