וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בית"ר ירושלים: התחלות חדשות

עומר גולן יערוך בכורה בשורות המלאבסים, גונזאלס יפתח אצל הירושלמים ויבואה יחכה על הספסל (ש', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אם לפרדי דוד יש ממה לפחד, זה מהמשחק הזה, מהכבשה השחורה שרודפת אחר מכבי פתח תקוה כבר שלוש שנים ברציפות, זאת שניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בפתח תקוה למרות שלא ניצחה אותה בשנתיים האחרונות בטדי. זה התחיל לפני שלוש שנים עם ניצחון 1:2, המשיך לפני שנתיים בשני הפסדי בית וקרה גם בעונה שעברה, עם ניצחון ענק 1:3, למרות שפתח תקוה רשמה את אחד המשחקים הגדולים שלה בטדי. עכשיו קחו את כל זה ותזרקו לפח. למה? כי פתח תקוה מארחת באצטדיון רמת גן. אגב, גם בשנה שעברה יצאה בית"ר ירושלים למשחק חוץ נגד מכבי פ"ת במחזור השלישי, אז זה היה לאחר שתי תוצאות תיקו ונגמר בניצחון ראשון לאותה עונה, 1:3, מרגליהם של טוטו תמוז (צמד) ועידן ורד. שניהם כבר לא צהובים.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

הקשר דני פרדה הושעה מהקבוצה עד יום ראשון, לאחר שהיה מעורב אמש בתקרית משמעתית. בסיום האימון התבקש פרדה לאסוף ציוד לחדר ההלבשה, כאשר בנוסף לעובדה שסירב לעשות זאת הוא גם ענה בזלזול וזרק מספר מילים מיותרות לעברו של מנהל הקבוצה אופיר לוזון. בתום התקרית הוא נשלח הביתה על ידי מנכ"ל המועדון איציק לוזון וביום ראשון יעמוד לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון.

המשחק נגד בית"ר יערך בסופו של דבר באצטדיון רמת גן לאחר שנתגלו מספר ליקויי בטיחות באצטדיון וינטר בו מארחת העונה הקבוצה את משחקיה, ובעירייה סירבו לאשר את המגרש בתנאים מגבילים. "זאת שערורייה שמעבירים אותנו לאצטדיון אחר בגלל שטויות. מגרשים אחרים מאושרים למרות שהם לא ראויים לארח אפילו משחק נערים", אמר גורם בקבוצה. מספר שחקנים נמצאים בספק למשחק בשל פציעות, והשוער איבן מאנצה שעדיין לא החלים משני שברים באצבעות ידו לא יתלבש. המגן אלירן דנין שסובל ממתיחה וכן החלוץ עומר דמארי שעדיין סוחב פציעה בשריר הירך האחורי.

בית"ר ירושלים:

לאחר שנפרדו מטוטו תמוז והתחזקו בארבעה שחקנים, בית"ר ירושלים ואורי מלמיליאן מחפשים להתחזק גם באמונתם והביאו לאימון הקבוצה היום שני רבנים שהתפללו יחד עם שחקני הקבוצה להצלחתם ואף תקעו בשופר כדי שייפתחו שערי שמיים והקבוצה תמצא את ניצחון הבכורה שלה העונה. בין אם התפילות יעזרו ובין אם לא, מלמיליאן מגיע למשחק מחוזק בכריסטיאן גונזאלס, מושיקו מישאלוב וסמואל יבואה ומקווה שהשלושה יתנו את התפוקה כבר בהופעת הבכורה שלהם.

גונזאלס יפתח במקומו של שמעון גרשון שנכשל בבדיקות הרפואיות, ויעבור בדיקות מקיפות רק ביום ראשון. מושיקו מישאלוב תורגל תחילה בהרכב, אך לבסוף החליט מלמיליאן לפתוח בהרכב התקפי יותר וחן עזריאל יקבל את חולצת ההרכב. סמואל יבואה, שהתאמן רק פעמיים עם הקבוצה, ימתין להזדמנות על הספסל. כריסטיאן אלברז עדיין לא החלים מניתוח כריתת התוספתן שעבר ולא יהיה בסגל, כמו גם אבי ריקן.

קשר הקבוצה, חן עזריאל, אמר לקראת המשחק: "זה יהיה מאוד קשה, יהיה משחק עם הרבה לחימה. אחרי שהשחקנים החדשים הצטרפו לקבוצה יש אווירה של התחדשות, ואני מקווה שנפתח את השנה החדשה עם ניצחון".

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

החזרה של חלוץ הנבחרת לשעבר מבלגיה עשויה לעשות לו טוב או להזיק לו לקריירה. החזרה מבלגיה עדיין לא בישרה טובות עבור שחקנים כמו יואב זיו ואבי סטרול, בטח שלא הבטיחה להם מקום בנבחרת. גולן, מבחינתו, צריך לעבור מסלול קשה בהרבה. לחזור לכושר משחק, להחזיר לעצמו את חדוות המשחק שאבדה לו בלוקרן ולגרום לבוסים שלו להאמין ששוב, יש להם בידיים את החלוץ הטוב בישראל. גול נגד בית"ר, ועמוס לוזון מתחיל לחגוג.

בית"ר ירושלים: כריסטיאן גונזאלס

האורוגוואי הגיע כדי לחזק את ההגנה של בית"ר ולתת מענה לעייפות החומר של שמעון גרשון. אלא שגרשון צעיר מגונזאלס, מה שהופך את הבחירה בבלם המזדקן והמאכזב של אשדוד לקצת תמוהה. עכשיו, כשגרשון אינו יכול לשחק ועתידו לוט בערפל, יצטרך הדרום אמריקאי להוכיח כי יש לו את מה שדרוש לפחות לעוד עונה אחת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, אלירן דנין (קובי גנון), יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', מיכאל זנדברג, עומר דמארי, עומר גולן.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, דן אייבנדר, דריו פרננדס, עידן טל, חן עזריאל, עמית בן שושן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully