וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בני סכנין: מלול וקולאוטי בהרכב

השניים הועדפו על פני שחקני הרכש אלברמן ורנגלוב, שימתינו על הספסל (ש', 19:30, ספורט2). השחרור של מאטיץ' לא הגיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

ההפסד האחרון של מכבי תל אביב לבני סכנין היה במחזור ה-11 של עונת 2007/8, כאשר מאור בוזגלו, אז במדי סכנין, הוליך את קבוצתו לניצחון ביתי מצוין 2:3 ונבחר למצטיין עם שני בישולים ושער. מאז אותו הפסד בסכנין נערכו עשרה משחקים במסגרת הליגה וגביע הטוטו בין שתי הקבוצות: חמישה משחקים הסתיימו בניצחון של הצהובים ועוד חמישה משחקים בתיקו. הפרט שצריך להדאיג את שוער סכנין, מאיר כהן, הוא שמכבי נוקמת מאז אותו הפסד בסכנין ובכל חמשת הפעמים שבהם היא ניצחה את סכנין היא כבשה שלושה שערים - פעם 0:3, פעמיים 1:3 ופעמיים 2:3.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

בקבוצה ירצו להמשיך את המומנטום החיובי שנקטע לפני הפגרה, לאחר שני הניצחונות הרצופים על פ.ס.ז' בליגה האירופאית ועל בית"ר ירושלים בטדי. לראשונה מזה זמן רב יעמוד סגל כמעט מלא לרשותם של המנג'ר אבי נמני וצמד המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה. שחקני הרכש החדשים גל אלברמן ודימיטאר רנגלוב צפויים לערוך הופעת בכורה במדים הצהובים, אך לא יעשו זאת כשחקני הרכב וימתינו להזדמנות על הספסל. מי שתורגל בקישור האחורי לצד ג'יבריל סידיבה היה דור מלול שבישל בניצחון בטדי, הצטיין בניצחון הנבחרת הצעירה באמצע השבוע ויחליף למעשה את שרן ייני בהרכב ההתקפי שמעמיד הצוות המקצועי. רוברטו קולאוטי שב להתקפה על חשבון יובל אבידור ובהגנה יואב זיו יתפוס את מקומו של רוני גפני כמגן שמאלי. תמיר כחלון עדיין לא כשיר במאת האחוזים בשל פציעה ברגלו והוא לא ייכלל בסגל.

בני סכנין:

אחרי שני משחקים ללא ניצחון תנסה בני סכנין להתאושש מחר דווקא על חשבון מכבי תל אביב, אחת הקבוצות הטובות בארץ. המאמן חיים לוי ערך היום אסיפת קבוצה בה ניסה להחדיר מוטיבציה לשחקניו: "אני יודע שלא ניצחנו בשני המשחקים הראשונים, אבל אני מאמין בכם ויודע שאתם מסוגלים לנצח גם בבלומפילד". הזר החדש דריאן מאטיץ' לא יעמוד לרשותו של המאמן, מכיוון ששחרורו טרם הגיע. לאור עובדה זו, סכנין תעלה עם חלוץ בודד, כשכריסטיאן דנלאקי יפתח על הספסל ולוהאב כיאל יערוך את הופעת הבכורה בהרכב. מעבר לשינוי זה, לוי לא מתכנן שינויים נוספים.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו

על פי המשחק של הנבחרת הצעירה באמצע השבוע מול נבחרת מונטנגרו, בוזגלו בכושר נפלא. מכבי אמורה לשלוט מחר בשדה, וההרכב ההתקפי המתוכנן הוא בבחינת הצהרת כוונות של הצוות המקצועי. אם בוזגלו ירקוד על המגרש כפי שעשה במדי הצעירה, מלאכת הכיבוש של החלוצים לידו תהיה קלה ביותר


בני סכנין: חיים בנון

בעונה שעברה סכנין נהנתה מחלק אחורי מצוין, כשלעיקר השבחים זכו יא יא פטי והשוער מאיר כהן. אלא שלפניהם עמד כחומה בצורה בקשר האחורי חיים בנון, שהצטיין במיוחד בניצחונות החוץ של הקבוצה כששלט ביד רמה במרכז השדה. היכולת הגבוהה של בנון הפכה את סכנין לקבוצה שקשה מאוד להבקיע מולה. חיים לוי ישמח להיווכח בזה בעצמו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, אבי סטרול, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, דור מלול, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, נסטיה צ'ה, לוהאב כיאל, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully