וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אלברמן חתם לשנתיים והשתתף באימון הקבוצה

הקשר עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וכבר נטל חלק באימון: "שואף להגיע להישגים". פרץ, צמח וכחלון ממתינים

קשר הרכש החדש של מכבי תל אביב, גל אלברמן, עבר היום (שני) את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, לשביעות רצון הצוות הרפואי של הקבוצה, וחתם באופן רשמי על חוזהו בקבוצה. כזכור, אלברמן סבל בשנתיים מפציעות קשות וארוכות, ובמכבי ביקשו להעביר את השחקן בדיקות מקיפות. עתה, כשהתברר שהכל כשורה, הקשר חתם על חוזה לשנתיים. עם חתימתו אמר אלברמן לאתר הרשמי: "אני מאושר שהצטרפתי למועדון גדול ואני שואף להגיע עם המועדון להישגים".

אלברמן אף לקח חלק באימון הקבוצה, שמתכוננת לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (שבת, 19:30). האימון נערך ללא מספר שחקני הנבחרות, ביניהם יואב זיו ויובל אבידור (שנמצאים בגאורגיה עם הנבחרת הבוגרת), דור מלול, מאור בוזגלו וניסו קפילוטו (שמתאמנים עם הנבחרת הצעירה), ובלי הזרים דימיטאר רנגלוב (שנמצא עם נבחרת בולגריה), סאבו פאביצ'ביץ' (שנמצא עם נבחרת מונטנגרו) והאריס מדוניאנין (שנמצא עם בוסניה).

המנג'ר אבי נמני צפוי לקבל החלטה סופית בנוגע להשאלתם של תמיר כחלון, ציון צמח וריף פרץ, שממעטים לקבל דקות משחק במדי הקבוצה ומבוקשים במספר קבוצות בליגת העל, שכבר פנו לראשי מכבי. כזכור, מחר ב-19:00 בערב נסגר חלון ההעברות בישראל, כך שההחלטה לגביהם תתקבל במהרה.

עדכון ראשון: 12:45
עדכון אחרון: 17:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully