וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "אני רוצה להיזכר כשחקן הדומיננטי אי פעם"

הסנטר הסביר מדוע בחר בבוסטון ("רציתי לנצח") והתייחס למורשת שלו: "אף שחקן גבוה לא ישיג מה שאני ודאנקן השגנו"

שאקיל אוניל נכנס לעונתו ה-18 ב-NBA. הקיץ חתם אחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה בקבוצתו הרביעית מאז 2008 - בוסטון סלטיקס, בשורותיה הוא גם צפוי לפרוש. "אלה יהיו השנתיים האחרונות שלי", אמר שאק בראיון לתקשורת האמריקאית. "הסתכלתי על הרבה שחקנים שפרשו, וכשהם עזבו הם רצו לחזור. אבל אני כאן כבר 18 שנה, והיתה לי קריירה נפלאה".

הסנטר נשאל איך היה רוצה שיזכרו אותו, והשיב, בצניעות אופיינית: "מעולם לא היתה לי שנה לא יציבה, תמיד הייתי דומיננטי. אני רוצה להיזכר כשחקן הדומיננטי אי פעם. יהיה נחמד אם אעבור את ווילט ציי'מברלין ברשימת הקלעים".

"יש רק בנאדם אחד בליגה שהצליח להאט אותי, וקוראים לו הזמן", המשיך שאקיל. "עם זאת, אף שחקן גבוה לעולם לא יצליח לעשות מה שאני וטים דאנקן השגנו בקריירות שלנו".

לגבי התלבטויותיו הרבות בקיץ, אמר שאקיל: "אטלנטה מגניבה, אבל לא מראים הרבה משחקים שלהם בטלוויזיה. בבוסטון, עם קווין גרנט, ריי אלן ופול פירס, אני מרגיש כאילו אנחנו יכולים לעשות את זה. אני הכי בר מזל בעולם - היו לי ארבעה חוזי מקסימום, אז לא אכפת לי להרוויח עכשיו את המינימום. הייתי יכול לקבל 8 מיליון דולר מדטרויט ואטלנטה, אבל לא רציתי את זה. רציתי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully