וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שויה טומיזאווה היה אהוב על כולם"

יממה לאחר התאונה הטראגית הקשה בה נספה רוכב האופנוע היפני בן ה-19 במרוץ מוטו 2, ספדו לו האנשים הקרובים האליו

קבוצת 'סוטר' מבכה את מותו הטראגי של הרוכב הצעיר בן ה-19 של הקבוצה שרק השנה נכנס לסבב במסלול המרוצים בסן מרינו הסמוכה לאיטליה. כזכור, אמש (ראשון) נספה טומיזאווה בתאונה המחרידה במרוץ מוטו 2 (חטיבה בתוך המוטו GP).

טומיזאווה נסע במהירות מלאה כאשר התהפך בסיבוב, הוא נזרק בעוצמה רבה לכביש והתהפך, שני רוכבים אחרים שדהרו מאחוריו, אלכס דה אנגליס וסקוט רדינג, לא הצליחו לבלום ודרסו שניהם את טומיזאווה, מה שהביא אותו לסבול מפציעות קשות ביותר בחזהו כשבסוף נקבע מותו בבית חולים מקומי שלא הצליח להצילו.

"שויה היה יותר מחבר, הוא היה כמו חבר משפחה", אמר עליו בעצב רב יו"ר קבוצת סוטר. "הוא היה אהוב על כולם ואני כל כך מצטער על לכתו בטרם עת". עם זאת, ליו"ר לא הייתה שמץ של טענה לשני הרוכבים, דה אנגליס ורדינג, על כך שלא הספיקו לעצור ולא לדרוס את טומיזאווה. "אני מרגיש גם עצב רב עבור דה אנגליס ורדינג. מבחינה פיזית הם יצאו מזה, אבל רדינג שבור מבחינה מנטאלית למרות שכל מה שקרה לא היה באשמתו".

הרוכב האיטלקי המצוין ולנטינו רוסי אמר לאחר היוודע תוצאות התאונה הקשה: "כאשר דבר כזה קורה שום דבר אחר לא חשוב. שויה היה בחור נהדר, זו תאונה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully