וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תולים את כישלונו של רוני במונדיאל בבגידה

השערורייה שמסעירה את הממלכה מסרבת לגווע, כשבמדינה מאמינים שחשש החלוץ שהסיפור ייחשף גרם לו להיות בכושר ירוד

פרשת הבגידה של חלוץ נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד ווין רוני ממשיכה להסעיר את אנגליה. כזכור, ביממה האחרונה נחשפה השערורייה הגדולה לפיה בגד החלוץ בן ה-24 באשתו ההרה, קולין, עם נערת הליווי ג'ניפר תומפסון בת ה-21.

כעת באנגליה תולים את הכישלון החרוץ של רוני במהלך המונדיאל בדרום אפריקה בחשש הגדול שלו שמא קולין תגלה את סיפור הבגידה, שעוד החל הרבה לפני גביע העולם שנפתח כזכור ב-11 ביוני בדרום אפריקה. רוני שכב עם תומפסון בעבור כ-1,000 ליש"ט ללילה שבע פעמים במהלכם של ארבעה חודשים בין יוני לאוקטובר 2009. מקור במנצ'סטר יונייטד אמר: "היחסיו של רוני עם הפרוצה היו ידועים ללא מעט אנשיםף אבל הוא בכל זאת קיווה שהם לא יתגלו בפני הציבור הרחב ואשתו".

כזכור, החלוץ לא הצליח להבקיע במהלך המונדיאל ולו שער אחד, כאשר הנבחרת האנגלית הציגה הופעות גרועות ביותר שסחבו אותה עד שלב שמינית הגמר שם היא הובסה 4:1 על ידי גרמניה והודחה מהמשך המשחקים.

רוני לא חזר הביתה לאחר סיום משימתה של אנגליה נגד נבחרת בולגריה, בניצחון 0:4 ביום שישי. מאז העביר רוני את הימים האחרונים עם חבריו במשחקי גולף וכן חלק מהזמן אף עשה במחנה האימון של הנבחרת בלונדון. אם בתחילה נחשב שרוני יחמיץ את משחק המוקדמות של אנגליה בשוויץ בקמפיין מוקדמות יורו 2012, הרי נראה שהחלוץ בכל זאת יקבל את הקרדיט ויפתח כנראה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully