וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקוגלו: "נותרו לנו שני משחקים להגיע ליעד"

אחרי ההעפלה לרבע הגמר, כוכב נבחרת טורקיה מכוון גבוה. טאנייביץ' לקראת סלובניה: "אנחנו מוכנים, זה יהיה מבחן נוסף"

כנראה שמשתלם לארח את אליפות העולם. אחרת, מה תגידו על נבחרת טורקיה, שעדיין עומדת על מאזן מושלם במונדובאסקט 2010 ומסתמנת כאחת הנבחרות החזקות בטורניר, רגע לפני פתיחת רבע הגמר? אמש (ראשון) העניקו שחקניו של בוגדן טאנייביץ' הצגה נוספת לאוהדיהם הרבים, הפעם עם 77:95 נהדר וקליל על נבחרת צרפת המסכנה בשמינית הגמר.

הידו טורקוגלו הגיע סוף סוף לאליפות, עם 20 נקודות ושליטה אבסולוטית בנעשה. "כולם תרמו לניצחון", אמר הכוכב שאכזב עד אמש. "מגיע לנו, מגיע לקהל שלנו, ומגיע למדינה שלנו. כעת יש לנו שני משחקים נוספים להגיע לאן שאנחנו רוצים".

במסיבת העיתונאים נשאל טאנייביץ' האם סלובניה תוכל לעצור את נבחרתו. המאמן הוותיק היסס, ואמר: "אני לא יודע. אני חושב שאנחנו מוכנים, אבל גם סלובניה מוכנים. הם שיחקו עם אינטנסיביות גדולה, וזה הולך להיות מבחן נוסף עבורנו".

והיה גם צד עצוב אמש. האליפות של צרפת אמנם כללה ניצחון גדול על ספרד, אך מאז הטריקולור בעיקר אכזבו. "עשינו טעויות גדולות בשתי הדקות האחרונות של המחצית", אמר וינסנט קולה, מאמן הצרפתים. "פתאום ההפרש עמד על 15. ואז, בתחילת המחצית השניה טורקוגלו קלע זריקות גדולות, וצריך להחמיא לטורקים. הם פשוט הופיעו למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully