וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הישראלי לקראת גביע דייויס

הנבחרת תחל בהכנות לקראת מפגש ההישרדות בבית העליון נגד אוסטריה ביד אליהו. סלע: "מקווה שהקהל יעשה את ההבדל"

כעשרה ימים לפני פתיחת מפגש גביע דייויס בין נבחרות ישראל ואוסטריה על ההישרדות בבית העליון, שחקני נבחרת ישראל כבר עושים דרכם ארצה לאחר שסיימו את חלקם באליפות ארצות הברית הפתוחה.

דודי סלע, אנדי רם, יוני ארליך והקפטן אייל רן צפויים לנחות ביומיים הקרובים ולהתחיל בהכנות לקראת המפגש, שכזכור יתקיים בהיכל נוקיה שבתל אביב. הראל לוי ונועם אוקון כבר החלו באימונים במרכז הטניס רמת השרון. אלה הם גם חמשת השחקנים שיהוו את הסגל למפגש.

כרגע, מסתמן כי הסגל האוסטרי יורכב מיורגן מלצר (15 בעולם), מרטין פישר (130), אנדראס מאורר (214) וג'וליאן נואל (24 בזוגות). כידוע, ניתן לבצע שינויים בסגל עד כשעה לפני ההגרלה שתיערך ביום רביעי, בשבוע הבא.

"אני שמח לחזור ארצה אחרי אליפות ארצות הברית", אמר הקפטן אייל רן. "מבחינתי כל השחקנים שלנו נראים בכושר מצוין ואני שמח שיהיה לנו הרבה זמן להתרגל למשטח בנוקיה. יש לנו זיכרונות טובים מהאווירה בהיכל ואני בטוח שכמו מול רוסיה, הקהל יבוא לתמוך בנו ולעודד אותנו".

דודי סלע סיכם את המסע לארצות הברית: "היה יכול להיות טוב יותר. נגד יוז'ני היו לי הרבה הזדמנויות בסט הרביעי. מה שחשוב הוא שכרגע אני מרגיש פחות או יותר מוכן למפגש מול אוסטריה". על המפגש, אמר סלע: "זה יהיה מפגש מאוד קשה אבל אני מקווה שנשחק טניס טוב ושהקהל יעשה את ההבדל".

מאמן הנבחרת נועם בר: "כולנו מצפים למפגש הזה שהוא קריטי עבורנו. החבר'ה עבדו קשה כדי להגיע לבית העליון ואנחנו רוצים לשמור על זה. השחקנים ואייל מגיעים ביומיים הקרובים לארץ כדי לפתוח בהכנות ונקווה שננצח את המפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully