וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "ההפסד הזה יתרום לי הרבה לעתיד"

הטניסאית הישראלית יצאה מעודדת מהיכולת בהפסד 7:6, 6:3 לונוס וויליאמס וההדחה בשמינית גמר אליפות ארה"ב: "שיחקתי טוב מבעבר, נתתי לה קרב אמיתי". וויליאמס: "זה היה אתגר מצוין בשבילי"

אמנם זו פעם שישית ואמנם זה הפסד מול אחת הטניסאיות הטובות בעולם ובהיסטוריה, אבל זה שוב מאכזב. שחר פאר הפסידה הערב (ראשון) 7:6, 6:3 לשלישית בעולם והשנייה בעולם, ונוס וויליאמס וסיימה עוד טורניר מפואר מבחינתה, כשהפעם מדובר באליפות ארצות הברית, ממנה נאלצת הישראלית להיפרד בשמינית הגמר. אגב, פאר ציינה הערב את המשחק ה-57 שלה השנה והיא אחת מארבע יחידות סגולה שהשיגו 35 ניצחונות או יותר ב-2010. לעומתה וכדי להבין עד כמה המשימה שלה הייתה קשה, חשוב להדגיש שוויליאמס מעולם לא הודחה לפני שמינית הגמר בפלאשינג מדו.

הישראלית נשמעה מאוד אופטימית לאחר ההפסד. "אני בהחלט מאמינה שההפסד הזה יתרום לי הרבה לעתיד", אמרה פאר, "תמיד כששיחקתי נגד ונוס היה לי קשה ובכל משחק היא הורגת אותי מחדש. היום היה צמוד יותר ואני חושבת שאני משחקת טוב יותר מששיחקתי בעבר. כמובן ששתינו לא שיחקנו את הטניס הכי טוב שלנו, מפני שממש קשה לשחק ברוח החזקה שהייתה פה היום. ניסיתי לבצע כמה שפחות טעויות ואני חושבת שהצלחתי להגיע מאוד קרוב ונתתי לונוס קרב אמיתי. בשבועות האחרונים שיחקתי לא טוב ואני שמחה שעברתי טורניר כל כך טוב, שייתן לי דחיפה להמשך".

פאר התייחסה גם לתחושה שליוותה אותה כששיחקה באצטדיון ארתור אש. "הקהל תמך יותר בוויליאמס כי היא אמריקנית וזה טבעי, אבל גם אני זכיתי לתמיכה נפלאה וזו הייתה חוויה גדולה לשחק באצטדיון המרכזי". פאר נשאלה על ידי העיתונאים המקומיים על עתיד טניס הנשים בישראל והאם יש שחקניות ברמה שלה באופק הנראה לעין, והשיבה בפסימיות: "אני יודעת שיש מישהי בת 14 או 15, אבל בסך הכל אין לנו הרבה שחקניות שיגדלו בעתיד הקרוב. אנחנו מדינה קטנה, שצריכה להתעסק בהרבה דברים ולכן קשה לגדל שחקניות אצלנו. אני חושבת שפעם בעשר שנים צומחת שחקנית אצלנו וייקח זמן עד שתפרוץ מישהי חדשה".

וויליאמס אמרה בסיום: "תמיד טוב לעבור משחק כל כך קשה. משחק בו את צריכה להתמודד גם עם אתגר קשה של יריבה חזקה וגם עם תנאי מזג אוויר קשים. יחד עם זאת, אני שמחה שהצלחתי להישאר קשוחה וחיובית. אני מאוד שמחה. תמיד היו בינינו משחקים מאוד תחרותיים, אז ידעתי שזה ממש לא הולך להיות קל ושאני חייבת לזכות בכל נקודה כי לא אקבל כלום במתנה ממנה. זה היה אתגר מצוין עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully