וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: רוסיה ניצחה את ניו זילנד, תפגוש את ארה"ב

רוסיה ניצחה את ניו זילנד 56:78 במשחק משמים ותפגוש בשלב רבע הגמר את נבחרת ארה"ב, שדרסה את אנגולה 66:121

לאחר שהבטיחו אתמול סלובניה וטורקיה את מקומן בשלב רבע הגמר של המונדובאסקט, הגיעה הערב (שני) תורה של נבחרת ארצות הברית לחתום כרטיס, וכפי שניתן היה לצפות, היא לא ממש התקשתה במשימה. מייק ששבסקי הצהיר לפני המשחק שנבחרתו חייבת לשמור על אגרסיביות בהגנה ובהתקפה לכל אורך המשחק, כחלק מההכנה לשלבים המכריעים של האליפות, וכתוצאה מכך דרסו האמריקאים ללא רחמים את נבחרת אנגולה 66:121, כשהם מציגים משחק התקפי פשוט בלתי ניתן לעצירה. המשחק המאוחר מבין השניים היה אמנם צמוד יותר, אבל הציג משחק כדורסל חלש במיוחד, בסיומו ניצחה נבחרת רוסיה בקושי את קירק פני וניו זילנד 56:78, בדרך למפגש כשבוודאי יהיה כואב מול האמריקאים.

ארצות הברית - אנגולה 66:121

בדיוק כמו שאר המשחקים בטורניר, קווין דוראנט השתלט בשלב מוקדם מאוד על המשחק, והיה בלתי ניתן לעצירה, כשהוא מטיס את נבחרתו ליתרון 15 עם 10 נקודות מהירות. לאנגולה היה בעיקר את חואקים גומס, אבל גם הוא לא היה יכול למנוע את הבריחה האמריקאית עד 13:33 בסיום הרבע הראשון. רוברטו פורטס וגומס הצליחו להניע את ההתקפה האנגולית ברבע השני, אבל קווין לאב וצ'ונסי בילאפס התחילו גם הם להתחמם, וארצות הברית ירדה ביתרון 38:65 במחצית.

בילאפס המשיך לצלוף ללא רחמים מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השלישי, דרק רוז הריץ נהדר את ההתקפה האמריקאית, והיתרון כבר טיפס ל-37. גומס בינתיים המשיך לשפר לעצמו את הסטטיסטיקה כשהוא נהנה מיום לא רע בהתקפה, אבל גם זה לא מנע מארצות הברית לרדת ביתרון 56:91 בסיום הרבע השלישי. ששבסקי העלה את כל שחקני הספסל שלו שעלו אחד אחר השני על הלוח, והפעם הגיע תורו של אריק גורדון לתפור ארבע שלשות ללא החטה, בעוד היתרון עבר את גבול ה-50 עד לסיום.

צ'ונסי בילאפס הוליך את קלעי ארצות הברית עם 19 נקודות (5 מ-7 לשלוש) וחילק גם 5 אסיסטים, קווין דוראנט (7 מ-15 מהשדה, 5 ריבאונדים) אריק גורדון (5 מ-6 לשלוש) ורודי גיי קלעו 17 נקודות כל אחד, דרק רוז (3 מ-4 לשלוש, 5 אסיסטים) ולמאר אודום (8 ריבאונדים) הוסיפו 9 נקודות כל אחד. באופן כללי, האמריקאים קלעו לא פחות מ-18 שלשות מ-38 נסיונות. את אנגולה הוליך חואקים גומס עם 21 נקודות (9 מ-12 מהשדה), פליזארדו אמברוסיו סיים עם 12 ו-7 ריבאונדים.

רוסיה- ניו זילנד 56:78

הניו זילנדים התקשו מעט בפתיחה עם הגובה הרוסי בצבע, ובמקום זה הלכו אל הגארדים שלהם, שהגיבו מצויין והעלו אותה ליתרון 2:9. רוסיה החלה להתעורר, הפסיקה לזרוק אך ורק משלוש והחלה להפעיל את טימופיי מוזגוב, שהשלים ריצת 0:9 וקבע שיוויון. הניו זילנדים נראו תקועים בהתקפה, אבל ירדו ביתרון 2 בסיום הרבע הראשון. בלאט ניער את שחקניו, והם עלו נהדר אל הרבע השני, כשויטאלי פרידזון הוליך אותם לריצת 6:16, ויתרון 21:29. קירק פני ירד אל הספסל, ודווקא בלעדיו הצליחה ניו זילנד להתאושש, ולצמק לפיגור 4 בלבד במחצית.

המשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה עד לאותו רגע, הלך צעד אחורה ונהיה עוד יותר סטטי, כששתי הנבחרות לא מצליחות למצוא את הסל, מרבות לאבד, בעוד הרוסים שמרו על יתרון מינימלי. אלא שאז החל ורונצ'ביץ' לחמם את היד, צלף שתי שלשות גדולות, והעלה את הרוסים ליתרון 13. פני חזר אל הרבע האחרון והוריד את הפער ל-8, אבל ארבע נקודות מהירות של טימופיי מוזגוב העלו ליתרון 15, 4 דקות לסיום. הניו זילנדים לקחו פסק זמן, אבל חטפו שלשה ענקית מורונצ'ביץ' שסגרה סופית את הסיפור של המשחק.

אנדריי ורונצ'ביץ' הוליך את קלעי נבחרת רוסיה עם 18 נקודות (3 מ-3 לשלוש, 7 מ-8 מהשדה) והוריד גם 11 ריבאונדים, טימופיי מוזגוב קלע 16 והוריד 7 ריבאונדים, ויטאלי פרידזון הוסיף 12 ואנטון פונקרשוב קלע 9 וחילק 8 אסיסטים. את ניו זילנד הוליך קירק פני עם 21 נקודות למרות משחק חלש (5 מ-13 מהשדה), תומאס אברקרומבי הוסיף 13 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully