וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעתיד תגיעי לונוס: פאר שוב הפסידה

שחר פאר הפסידה לונוס וויליאמס בפעם השישית בשישה מפגשים, הפעם 7:6, 6:3 בשמינית גמר אליפות ארה"ב

שחר פאר הפסידה הערב (ראשון) לונוס וויליאמס בפעם השישית בשישה מפגשים בין השתיים, והודחה בשלב שמינית הגמר של אליפות ארצות הברית הפתוחה. פאר הפסידה הפעם 7:6, 6:3, ולזכותה יאמר שזה היה המשחק הצמוד ביותר בינה לבין האמריקאית המדורגת 4 בעולם, בזכות שובר השוויון שהישראלית כפתה עליה במערכה הראשונה.

פאר סיימה את דרכה באליפות ארצות הברית הפתוחה עם פרס כספי נאה של 100 אלף דולר, ונקודות יקרות שיעלו אותה קצת בדירוג העולמי. ונוס, מבחינתה, ממשיכה במסע אל עבר התואר הראשון שלו בפלאשינג מדו מאז 2001, כשהיריבה הבאה שלה תהיה המנצחת בין סמנתה סטוסור האוסטרלית לאלנה דמנטייבה הרוסיה.

מהלך המשחק

ונוס וויליאמס הגישה ראשונה וניצחה את משחקון הפתיחה, אבל שחר פאר שכנעה במשחקון ההגשה הראשון שלה וניצחה אותו "על האפס" כדי להשוות ל-1:1. התפנית במשחק חלה במשחקון החמישי, כשפאר החזירה מצוין והייתה מאוד אגרסיבית מול משחק מבולבל של ונוס, מה שאפשר לה להשיג שבירה ראשונה ולעלות ליתרון 2:3. למרבה הצער, פאר נשברה מיד במשחקון הבא, למרות שהצליחה כבר לחזור מפיגור 40:0 ולהשוות. פאר נותרה במומנטום והמשיכה לעבור ממשחק הגנתי להתקפי בצורה משכנעת, כדי להשיג שבירה שניה ברציפות ולעלות ל-3:4. ושוב, וויליאמס הוכיחה במשחקון הבא כי שבירות במשחקי נשים פחות משמעותיות, והשוותה ל-4:4. במשחקון התשיעי פאר ניסתה לתקוף יותר מכיוון הרשת, בהתחלה זה הצליח לה אבל החבטות של ונוס היו חזקות ומדוייקות מדי, והאמריקאית חזרה להוביל. במשחקון העשירי פאר נהנתה משיפור באחוזי ההגשה הראשונה, וניצלה זאת כדי להשוות ולחזור למשחק. במצב של 5:6 לטובתה, ונוס וויליאמס כבר נראתה בדרך לניצחון במערכה כשהובילה 15:40, אבל פאר נלחמה, והשתיים נגררו למשחקון ארוך עם מהלכי ראלי ארוכים, כשהסתיים בסופו של דבר בניצחונה של פאר בזכות עליות תכופות לרשת. בשובר השוויון, ההגשות הטובות של ונוס וויליאמס היו אלו שהכריעו, והאמריקאית ניצחה 3:7 ו-6:7 במערכה.

בפתיחת המערכה השניה נראה היה כי שחר פאר איבדה את כל האנרגיות שלה. היא החלה לבצע יותר טעויות טקטיות כשניסתה לשוב ולעלות לרשת, ובמקביל ונוס וויליאמס שיחקה פשוט רגוע ושקט יותר, ושברה בשלב מוקדם כדי לעלות ליתרון 1:3. משם, האמריקנית המצוינת לא נתקלה ביותר מדי בעיות, שברה שוב וכבר הובילה 2:5 כשההגשה אצלה. פאר עוד הצליחה להשיג שבירה ולצמק ל-5:3, אך כאן זה נגמר ובסיום זה 6:7, 3:6 לונוס וויליאמס שממשיכה לרבע הגמר ותשחק מול אלופת צרפת, פרנצ'סקה סקיאבונה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully