וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצבאיה: "ישראל מסוכנת יותר מיוון"

מאמן נבחרת גאורגיה לא נסחף אחרי התיקו ביוון: "יש לישראל שחקנים טובים עם הרבה ניסיון אירופי, זה לא רק יוסי בניון"

אחרי התיקו המכובד שהשיגה נבחרת גאורגיה ביוון ביום שישי (1:1), טימורי קצבאיה ושחקניו כבר מתכוננים במרץ למשחק השני במסגרת בית ו' של מוקדמות יורו 2012, בו יארחו את ישראל ביום שלישי. המאמן ערך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"השחקנים עושים הכל כדי להשיג תוצאות טובות", אמר קצבאיה בפתח דבריו. "היו לנו כמה בעיות במשחק ביוון, אבל השגנו נקודה והיה חשוב שהאנשים בגאורגיה ראו למה הנבחרת מסוגלת. עכשיו מצפה לנו משחק עוד יותר קשה מול ישראל. קרואטיה היא הפייבוריטית בבית, אבל ישראל יותר מסוכנת מיוון".

כנשאל מדוע המשחק מול ישראל יהיה קשה יותר, השיב קצבאיה: "קודם כל, הם ראו מה עשינו נגד יוון ויגיעו מוכנים. בנוסף, השחקנים שלהם מגיעים מקבוצות כמו מכבי והפועל תל אביב ומכבי חיפה, ויש להם הרבה ניסיון אירופי. זה משחק חשוב מאוד עבורנו. כמובן שיוסי בניון הוא המפתח והוא נמצא בכושר מצוין, אבל לא חסרים שם שחקנים טובים. חלקם מגיעים מהפועל תל אביב, שרק עכשיו עלתה לליגת האלופות

הבלם הוותיק קאחה קלדזה התייחס גם הוא למצבה של הנבחרת הגאורגית: "השגנו תוצאה טובה מאוד ביוון. היה משחק קשה, אבל ידענו להתעלות. עכשיו המטרה היא לעשות זאת גם מול ישראל, ואני מאמין שזה אפשרי עם תמיכת הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully