וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "מנצ'סטר זה מקום נורא לחיות בו"

החלוץ שעזב את מנצ'סטר סיטי לטובת מילאן, מספר על החיים באנגליה: "החורף, הקור, הלילות - זה קשה עבור ברזילאי צעיר"

רגע לפני סיום חלון ההעברות, הצליחה מילאן לבצע את אחת העסקאות המפתיעות של הקיץ, כשרכשה את רוביניו ממנצ'סטר סיטי. החלוץ הברזילאי מעולם לא התאקלם בקבוצה האנגלית שצירפה אותו בעסקת שיא מריאל מדריד בזמנו, ועכשיו הוא מספר על התקופה הלא נעימה מבחינתו באנגליה.

"גם מארק יוז וגם רוברטו מאנצ'יני לא הבינו אותי", אמר רוביניו בראיון ל'פיפל'. "אולי הם מאמינים רק בצד הספורטיבי של הדברים, אבל זה לא היה מספיק עבורי. לא היה קשר ביני לבין השחקנים והמועדון. זה היה כמו במשרד - לאימון ולהתראות, למשחק ולהתראות. אני ברזילאי, ואני לא יכול להציג את יכולתי האמיתית כשאני לא מאושר. זאת הייתה הבעיה שלי, אני כדורגלן מיוחד. אולי לא הייתי צריך בכלל לעזוב את ריאל".

רוביניו סיפר כי החזיק בהצעה מצ'לסי, אך נחישותו של מארק יוז משכה אותו בזמנו לסיטי. "ההתחלה הייתה חיובית, אבל אנגליה היא מדינה קשה ולא הצלחתי להתאקלם. הייתה לי עזרה מצד ז'ו ואלאנו, אבל אז אלאנו עזב. אולי יוז לא ידע איך להשתמש בנו בקבוצה. הלכתי לסנטוס כמושאל כי אם הייתי נשאר בסיטי לא הייתי מוזמן למונדיאל. זה עזר לי להשיב את התשוקה לכדורגל".

לסיום, רוביניו הצביע על הבעיה העיקרית מבחינתו בתקופה בשורות הסיטיזנס: "מנצ'סטר היא אתר כדורגל מדהים, אבל פשוט מקום נורא לחיות בו. החורף, הקור, הלילות החשוכים - זה קשה עבור ברזילאי צעיר. הליגה נפלאה והאצטדיונים פשוט מדהימים, אבל לא כל כדורגלן יכול לשחק באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully