וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז מתלבט בין ורמוט לשחקן הגנה נוסף

אמר לגורמים בתוך הנבחרת: אולי אפתח עם תמיר כהן או ידין במקום הקשר הקדמי. אוואט: "יהיה קשה, גאורגיה חזקה בבית"

ברני ארדוב

צילום: עוז מרון. עריכת וידאו: דורון שטיין

שלושה ימים לאחר פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2012 עם הניצחון על נבחרת מלטה 1:3, המריאה אחר הצהריים (ראשון) נבחרת ישראל לגאורגיה לקראת משחקה מול הנבחרת המקומית ביום שלישי. כזכור, גאורגיה פתחה את הקמפיין שלה עם הפתעה כשסחטה תיקו 1:1 מצוין בפיראוס נגד נבחרת יוון.

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז אמר לגורמים בנבחרת כי הוא מתלבט אם לפתוח עם גילי ורמוט לבין צירוף עוד שחקן הגנה. לפי אותה התלבטות, לדברי גורם בנבחרת, המאמן עשוי לפתוח עם דקל קינן, טל בן חיים, תמיר כהן ושני קשרים אחוריים, כשכהן יעזור לקשרים האחוריים. למרות זאת, כפי שפורסם בסוף השבוע, נראה כי המאמן יעדיף את ורמוט בהרכב, כמו גם את קינן כבלם. עד הידיעה לפיה איתי שכטר לא ייצא לגאורגיה, גם הוא היה מתוכנן לפתוח בהרכב. כך או כך, בן סהר ייכלל ב-11 של המאמן. דדי בן דיין ודני בונדר ימשיכו לתפקד כמגנים. גם ליאור רפאלוב, שגילה יכולת טובה מול מלטה, יפתח.

שוער נבחרת ישראל דודו אוואט התייחס תחילה לשאלה האם היה מופתע לשמע הביקורות הרבות שהיו נגד הנבחרת לאור משחקה: "אנחנו לא מתייחסים כרגע אליהן. אני חושב שהנבחרת עשתה משחק טוב, כמובן שאנחנו צריכים להשתפר, אסור לשכוח שזה היה המשחק הראשון שלנו למעשה ביחד, זו הייתה תוצאה טובה שנותנת לנו ביטחון ועכשיו אנחנו מתכוננים למשחק בגאורגיה".

"אחרי התיקו של גאורגיה נגד יוון אנחנו מודעים לכך שזו תהיה משוכה הרבה יותר גבוהה", הוסיף אוואט. "בהחלט שאנחנו ערוכים לזה. התיקו הזה הוכיח שהנבחרת הגאורגית היא נבחרת מאוד קשה, בטח אצלה בבית. מצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו יודעים שיהיה לנו קשה, אבל מצפים לחזור עם שלוש נקודות".
שוערה של מאיורקה נשאל לגבי שחקני ההגנה ומשחקם ואמר: "בסך הכל ההגנה עשתה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. יש מאמן לנבחרת והוא זה שיקבל החלטות, כל מי שנמצא בסגל הנבחרת ראוי להיות ב-11, ככה שנחכה ונראה מה יהיה ההרכב".

תמיר כהן: "העיקר זה לשחק, לשיר את ההמנון"

יממה לאחר שביקר בחריפות את הפרשנים וביקש שיחכו עם חיצי הביקורת, נשאל תמיר כהן האם בנבחרת נרגעו מהביקורות ואמר: "אני חושב שדיברנו כבר מספיק על העניין הזה, על הביקורות שהיו וכמובן הביקורות שיהיו. אנחנו מתרכזים בעבודה שלנו ונשתדל לעשות את העבודה. חשוב לנו מה שהמאמן והצוות אומרים לנו וזה מה שמניע אותנו קדימה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, ראינו קטעים של גאורגיה מהמשחק נגד יוון וננתח אותם בימים הקרובים ואין ספק שנבוא מוכנים למשחק הזה. אנחנו רוצים לעשות שנה טובה לכל עם ישראל ואנחנו מחכים שביום רביעי תהיה לכולם באמת שנה טובה ומתוקה וחג שמח, נקווה שזה יהיה עם שלוש נקודות.

כהן נשאל באיזה עמדה הוא חושב שהוא יתפוקד במשחק הבא, ואמר: "אני לא יודע באיזה עמדה אני אשחק במשחק הזה, זה לא משנה לי. ההרגשה להיות בלם הייתה נהדרת, העיקר זה לשחק, להיות על המגרש, לשיר את ההמנון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully