וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא מציג את הניצחון כהוכחה למשהו"

הנבחרת הצעירה חזרה משבדיה, המאמן הוסיף: "הביאו אותי רק בשביל לנצח". מאור בוזגלו: "היו לנו הרבה טעויות בקמפיין הזה"

רענן ברנובסקי

צילום: עוז מרון. עריכת וידאו: דורון שטיין

יומיים אחרי הניצחון המרשים 1:2 בשבדיה, נחתה היום בצהריים (ראשון) הנבחרת הצעירה של ישראל בארץ כשהיא יודעת שהיא חייבת ניצחון מול מונטנגרו ביום שלישי ולהתפלל לנס כדי להעפיל לאליפות אירופה בשנה הבאה. ישראל חייבת ניצחון ביתי על מונטנגרו (תיקו לא יספיק למקום השני בגלל ההפסד במונטנגרו) וגם תזדקק להרבה עזרה משאר הנבחרות. מוחמד גדיר, שהתאושש מפציעה, יחזור לסגל לקראת המשחק בשלישי, כשלעומתו לירוי צעירי ועידן ורד, שספגו צהובים בשבדיה, יחסרו למאמן גיא לוזון.

לוזון עצמו אמר מיד עם נחיתת הנבחרת: "מבחינתנו שבדיה היה מאני טיים, עכשיו מונטנגרו זה גם מאני טיים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולנצח ביום שלישי ורק אחרי זה נתפנה לכל החישובים והסיכויים. תפקידי כמאמן זה לגרום לקבוצה שלי לנצח ואני לא מציג את הניצחון בשביל להראות למישהו משהו. אני מתעסק רק במטרה שבשבילה הביאו אותי וזה ניצחון. אנחנו נעשה את המקסימום ומה שיהיה יהיה".

קשר הנבחרת, ביברס נאתכו, הוסיף: "לפי התוצאות הגעתי חד מרוסיה. אני עדיין לא מרגיש מספיק טוב ובסיום המשחק הייתי קצת עייף, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. זה נכון שהדברים לא תלויים רק בנו, יש הרבה דברים שצריכים לקרות לטובתנו. אנחנו קודם כל ננסה לעשות את שלנו ונקווה לטוב. אולי דברים יקרו לטובתנו וגם נמשיך הלאה". נאתכו התייחס לכך שזה היה המשחק הראשון תחת המאמן החדש גיא לוזון: "הוא הכין אותנו בצורה מצוינת, מגיע לו שניצחנו. שחקנים עשו את שלהם, המאמן את שלו. השגנו שלוש נקודות ועכשיו מסתכלים קדימה למונטנגרו".

קשר רובין קאזאן דיבר על דור השחקנים שלו, לו זו הזדמנות אחרונה להגיע לטורניר גדול במסגרת הנבחרת הצעירה: "נכון שחבל שלא נגיע לאליפות אירופה, זה הסיכוי האחרון שלנו, דיברנו על זה גם לפני המשחק בשבדיה ושאם אנחנו מפסידים שם אז שחקנים מסיימים את החלק בנבחרת. חצי מהנבחרת הזו הולכת ולא יהיו לנו עוד צ'אנסים. אנחנו מקווים שהמזל יהיה לטובתנו. קודם כל שאנחנו ננצח את מונטנגרו ואז שהדברים שצריכים לקרות יקרו".

מאור בוזגלו הוסיף: "הסיכויים לא ממש גבוהים ואנחנו יודעים את זה. אבל גם אם יש את הסיכוי הכי קטן אנחנו את שלנו צריכים לעשות ולנצח את מונטנגרו ואחר כך ניתן לכל הניסים והנפלאות לקרות. זה לא בלתי אפשרי, אנחנו אופטימיים ומאמינים גדולים. היו לנו הרבה טעויות בקמפיין הזה, אבל נצטרך ללמוד מזה כי לי אישית ולעוד הרבה שחקנים פה בנבחרת לא תהיה את האפשרות להיות פה בקמפיין הבא וחייבים לסיים את זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות".

על לוזון: "אני חושב שכולם מכירים את גיא. בשבילי אישית זו חוויה ענקית לשחק אצלו ולהיות שחקן תחתיו. הוא מאמן גדול עם הרבה ידע וניסיון. יש כאלה שבטח יגידו שאני מתחנף אז שיגידו מה שהם רוצים".

ההתאחדות לכדורגל החליטה על מחיר אחיד של 10 שקלים לכרטיס למשחק הנבחרת נגד מונטנגרו ביום שלישי, במשחק שייערך באצטדיון בראשון לציון. מכירת הכרטיסים תפתח ביום שני החל מהשעה 12:00 באצטדיון רמת גן והחל מהשעה 13:00 ביום המשחק באצטדיון בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully