וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת': "המטרה שלנו היא להיות בליגת האלופות בחורף"

מאמן שאלקה מתכונן לחורף חם ולא נלחץ משני הפסדים: "יש לנו סיכוי לאליפות", ומאמין: "שמח שהחתמנו את הונטלאר וחוראדו"

מאמן שאלקה פליקס מגאת' העניק ראיון נרחב לבילד בו התייחס בין היתר לביקורת שספג מחבר הדירקטוריון של באיירן מינכן, כריסטיאן נרלינגר, על מדיניות הרכש שלו שהתבצעה בימים האחרונים של חלון ההעברות. "אלה טענות ממש לא נכונות", אמר מגאת, "לפני שלושה חודשים הייתה לי שיחה ציבורית עם הבוס שלי קלמנס טוניס, מפני שביקשתי עוד כסף לרכש. עכשיו הצלחנו להנחית את קלאס יאן הונטלאר, חוזה מנואל חוראדו וניקולאס פליסטן, שיהיה מחליפו של הייקו ווסטרמן. צריך לזכור ששיחררנו בקיץ את ראפיניה, ווסטרמן, קווין קוראני ומרסלו בורדון".

מגאת' התייחס לעובדה שחוראדו היה רק האופציה השלישית, לאחר שלא הצליח לצרף את זביידאן מיסימוביץ' ורפאל ואן דר וארט: "אני לא חושב במונחים כאלה של בחירה ראשונה, שנייה או שלישית. אני מאוד מרוצה שהצלחנו להשיג את חוראדו והונטלאר. שניהם מאוד איכותיים ויעזרו לראול בהתקפה. הונטלאר לא רק יכבוש שערים, אלא גם ימשוך את תשומת לבם של שחקני ההגנה ויפנה שטחים לראול, שיוכל לנצל את החכמה שלו". מגאת דיבר גם על הפתיחה החלשה של הקבוצה שלו: "כשהפסדנו להמבורג 2:1, זה לא היה כל כך טרגי. ההפסד 2:1 להאנובר כבר פגע בנו מאוד. עכשיו אנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה".

מגאת' דיבר על הבעיות של הקבוצה שלו בהגנה ועל העובדה שכריסטוף מצלדר ספג קריאות בוז במשחק האחרון. "היה לו משחק רע", אמר מגאת', "הוא עדיין לא מה שקיווינו לו מבחינת היציבות ויכולת הניהול. אבל אין לי ספקות לגביו. כריסטוף הוא שחקן ברמה בינלאומית שייכנס מהר לקצב. חשוב לזכור שגם באיירן מינכן פתחה גרוע את העונה שעברה וסיימה אותה כאלופה. המטרה האמיתית שלנו היא להישאר בליגת האלופות גם בחורף".

מגאת' הודיע שעל אף הפתיחה הרעה אין לו כוונה לעזוב בקרוב: "יש לי חוזה לארבע שנים ולכן יש לי גם תכניות לארבע שנים. אני לא אעשה לעצמי חראקירי בגלל הפסד זה או אחר. אני עדיין מאמין שיש לנו סיכוי לזכות באליפות. אנחנו עדיין לא יציבים כלכלית כמו באיירן מינכן, שבחלון ההעברות בשנה שעברה רכשה את אריאן רובן ב-30 מיליון יורו". בנוסף התייחס מגאת לעובדה שמאמן גרמניה, יואכים לב, הצהיר שמנואל נוייר יהיה השוער מספר אחת של הנבחרת: "אני שמח בשביל נוייר ובשבילנו. הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש ואולי השוער הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully