וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: כחלון, צמח ופרץ עשויים לעזוב

בצוות המקצועי שוקלים להשאיל כמה מהצעירים. גורם: "לא היה קשה לשכנע את גולדהאר להשקיע את הכספים הנוספים"

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב יחליטו במהלך היום (ראשון) על עתידם של מספר שחקנים בקבוצה לקראת סגירת חלון ההעברות ביום שלישי הקרוב. המנג'ר אבי נמני ביחד עם המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה יחליטו האם לשחרר מהסגל מספר שחקנים שלא זוכים לדקות משחק רבות במדי הצהובים ואף מבוקשים כעת בקבוצות אחרות. בין השחקנים עליהם מדובר נמצאים הקשרים ציון צמח ותמיר כחלון וכן הקשר הצעיר ריף פרץ. שעשויים לעבור בהשאלה לקבוצות אחרות על מנת לאפשר להם לצבור דקות משחק. עם זאת בהחלט קיימת אפשרות שכל השלושה ישארו בסופו של דבר בסגל לפחות עד לחלון ההעברות הבא בחודש ינואר.

בסוף השבוע האחרון השלימה הקבוצה את רשימת הקניות שלה לזמן הקרוב, כשהחתימה לעונה אחת את דימיטאר רנגלוב והודיעה על צירופו של גל אלברמן, שיעבור היום סדרת בדיקות מקיפה לקראת חתימתו הצפויה במועדון. רנגלוב, שנחת אתמול אחר הצהריים בארץ, כבר המריא לפנות בוקר בחזרה לסופיה בכדי להצטרף לסגל נבחרת בולגריה שמתכוננת למשחקה נגד מונטנגרו ביום שלישי הקרוב. החלוץ צפוי לפגוש בהתמודדות את חברו החדש למדים הצהובים, סאבו פאביצ'ביץ' בלמה של מונטנגרו שצפוי לפתוח בהרכב נבחרתו.

בקבוצה הבהירו שהרכש הטרי מעיד על כוונותיו הרציניות של מיטש גולדהאר להתמודד על כל תואר אפשרי כבר העונה. יש לזכור כי חוזהו של ברק יצחקי מבוטח, מה שאפשר לבעלים להחתים את אלברמן ורנגולוב שהגיעו בתנאים יחסית נוחים ובעלויות מצומצמות לעומת הדרישות הראשוניות שנתקבלו עבורם בתחילת המשא ומתן לגבי כל אחד מהם.

"לא היה קשה לשכנע את מיטש להשקיע את הכספים הנוספים", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "למען האמת, הוא בעצמו היה מהחסידים העיקריים של שני המהלכים הללו מתוך הבנה שצריך להתחזק בשל הפציעות הרבות שנפלו על הקבוצה. הוא את שלו עשה, אנחנו עשינו את המהלכים שלנו ועכשיו תורם של השחקנים. זה הזמן שלהם להוכיח מה הם שווים. בסוף העונה נדע אם המהלכים שעשינו בקיץ הזה הוכיחו את עצמם או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully