וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "שיחקתי טוב יחסית לתנאים"

המדורג שני התגבר על הרוחות בניו יורק בדרך לשמינית הגמר. שראפובה: "ווזניאקי יודעת להוציא את היריבות שלה מאיזון"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אליפות ארצות הברית התקדמה הלילה (בין שבת לראשון) צעד נוסף לעבר השלבים המכריעים, כשתמונת שמינית הגמר אצל הנשים הושלמה, בעוד שאצל הגברים נתפסו שמונת המקומות הראשונים בין 16 האחרונים.

רוג'ר פדרר, שטייל בשני הסיבובים הראשונים, רשם ניצחון קל נוסף בדרך לשמינית הגמר עם 4:6, 3:6, 3:6 על פול הנרי מתיו הצרפתי, ונשמע מעודד מיכולתו לקראת השלב הבא, שם יפגוש את יורגן מלצר. "הרגשתי די נוח", אמר המדורג שני. "ידעתי מה אני יכול לעשות ומה אני לא יכול לעשות. שיחקתי טוב בתנאי הרוח שהיו, ואחרי שהצלתי נקודת שבירה מכריעה במערכה הראשונה ושברתי מיד את ההגשות שלו, הרגשתי ששברתי את גם הרצון שלו".

גם נובאק דג'וקוביץ' לא נאלץ להתאמץ יותר מדי בדרך לניצחון 1:6, 6:7, 3:6 על ג'יימס בלייק הדועך, למרות התמיכה לה זכה האמריקאי מהקהל. "אני חושב שהפוקוס שלי היה מצוין היום", אמר הסרבי. "שמרתי על סבלנות במזג האוויר הזה, ומצאתי את הדרך הנכונה לשחק. זה היה מאבק מנטלי גדול לשחק נגד רוח כל כך חזקה ולנסות לשחק טניס טוב, במיוחד כשמעבר לרשת יש שחקן אגרסיבי שלוקח הכל מוקדם ומשחק משחק מסוכן".

ילנה ינקוביץ' קלקלה את השמחה הסרבית כשספגה הפסד מפתיע 6:2, 7:6 לקאיה קנאפי האסטונית ומצאה את עצמה בחוץ מוקדם בהרבה מהצפוי. "מאוד התקשתי להכות בכדור היום", תירצה המדורגת רביעית אחרי ההפסד. "חבטתי לכיוון אחד והכדור הלך למקום אחר".

פרט להדחתה של ינקוביץ' לא נרשמו הפתעות בטורניר הנשים, שם דילגו קרוליין ווזניאקי ומריה שראפובה לשמינית הגמר בדרך למפגש מסקרן במיוחד. הרוסיה כבר מיהרה להחמיא ליריבתה הבאה ואמרה לקראת שמינית הגמר: "היא יכולה לרוץ כל היום על המגרש, להחזיר המון כדורים ולגרום לך להכות המון כדורים. היא משנה את הקצב ממש טוב, ומוציאה את היריבות שלה מאיזון. היא עושה הרבה דברים טוב, ולכן היא נמצאת בפסגת הדירוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully