וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: עוד הפסד לבוקה ג'וניורס

הקבוצה של בורגי ממשיכה להדרדר, נוצחה 2:1 בבית ע"י סן לורנצו. ארסנאל גברה 0:1 על ארחנטינוס. גודוי-אסטודיאנטס 2:1

המחזור החמישי בטורניר האפרטורה נפתח בסוף השבוע האחרון, ומי שניצלה אותו כדי לעלות למקום הראשון בליגה לעת עתה היא ארסנאל, שגברה על האלופה ארחנטינוס ג'וניורס 0:1. גם אסטודיאנטס נמצאת חזק בתמונה עם ניצחון שלישי, אחרי 1:2 בחוץ על גודוי קרוז. בוקה ג'וניורס בשלה, ממשיכה את העונה הגרועה שלה עם הפסד שני, הפעם 2:1 לסן לורנצו בבומבונרה.

ארסנאל - ארחנטינוס ג'וניורס 0:1

שער ניצחון של מאורו אובולו בדקה ה-39 הספיק לקבוצה הביתית לשלוש נקודות, לניצחון רביעי העונה ולמקום הראשון, לפני אסטודיאנטס וריבר פלייט, להן 10 נקודות ומשחק חסר. אלופת קלאוסורה 2010 פתחה, כרגיל, רע מאוד את הטורניר והיא מדורגת במקום הלפני אחרון עם 2 נקודות בלבד.

בוקה ג'וניורס - סן לורנצו 2:1

קלאודיו בורגי קיווה לשנות את המומנטום השלילי של הבוסטרוס, אבל כפי הנראה העונה הזו לא תהיה מלבבת. סנלו הגיעה לבומבונרה ויצאה עם ניצחון מצוין שהעלה אותה גבוה לטבלה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת סבסטיאן בלסאס (52) העלה את האורחים ליתרון, חואן קרלוס מנסגז (88) סגר את הגולל על הפסד בוקה, כשמרטין פאלרמו רק צימק עמוק בתוספת הזמן וממש לא המתיק את הגלולה המרה של בוקה שמדורגת במקום ה-15 עם ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים וארבע נקודות.

גודוי קרוז - אסטודיאנטס 2:1

גם הקבוצה מלה פלאטה מצויה בכושר טוב מאוד והשיגה ניצחון שלישי בליגה, והיא עם 10 נקודות. המקומיים עלו ליתרון משער של דייגו ויז'אר כבר בדקה השמינית, אבל פרנסיסקו דוטארי כבש שער עצמי (21) ואיזן. כשנראה שהמשחק יסתיים בתוצאת תיקו והנקודות תתחלקנה, הגיע שער הניצחון הדרמטי של ליאנדרו גונזאלס בתוספת הזמן והעניק שער זהב ושלוש נקודות לאורחים.

ראסינג קלוב - קולון 2:1
לראסינג: קלאודיו ביילר (31), לקולון: אסטבן פוארטס (5), חואקין לאריביי (41)

אול בויס - אולימפו 0:1
מתיאס גארסיה (39)

קילמס - הורקאן 2:1
לקילמס: סנטיאגו הירסיג (1). להורקאן: קרלוס קינטנה (45), לוסיאנו נייטו (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully