וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי הודח בסיבוב השלישי באליפות ארה"ב

הבריטי, שנפגע בשריר הירך, הפסיד 6:7, 7:6, 6:3, 6:3 לואווינקה השוויצרי. נדאל ניצח. בנשים, קלייסטרס טיילה

ההפתעה הראשונה והמשמעותית באמת באליפות ארצות הברית הפתוחה התרחשה הלילה (בין ראשון לשני), כשהמדורג 4 בטורניר ובעולם, אנדי מארי הסקוטי, סיים את דרכו בטורניר כבר בסיבוב השלישי. הסקוטי הפסיד 6:7, 7:6, 6:3, 6:3 לסטניסלס ואווינקה השוויצרי (25). האכזבה של מארי רק התעצמה בשל העובדה שהוא כבר ניצב במצב בו הגיש לזכות במערכה השנייה ולעלות ל-0:2 במאזן המערכות, אך דווקא אז סבל מכאבים בשריר הירך ברגל שמאל. גם ואווינקה סבל מכאבים בשריר הירך, אך הצליח לגבור עליהם בדרך להישג נפלא מבחינתו.

הסקוטי בן ה-23 לא הודח בשלב כה מוקדם בטורניר גרנד סלאם כבר תשע תחרויות ברצף, כשהפעם האחרונה הייתה ברולאן גארוס ב-2008, כשגם אז הודח בסיבוב השלישי. מארי, שנכנס לסבב המקצועני בשנת 2005, יסגור בדצמבר שנה חמישית ללא תואר גרנד סלאם וימשיך לחכות לאחד בשנה הבאה. עוד חשוב לציין כי מארי הגיע לפלאשינג מדו השנה עם ציפיות גדולות במיוחד, לאחר שרק לפני שבועיים זכה בטורניר טורונטו לאחר שהציג טניס נפלא וניצח לראשונה בקריירה שלו את רפאל נדאל ורוג'ר פדרר באותו טורניר.

הקהל המקומי חגג דווקא במשחקו של סם קוורי האמריקאי (20 בטורניר), שגבר על ניקולס אלמגרו הספרדי (14 בטורניר) 3:6, 4:6, 4:6 ועלה בפעם השלישית בקריירה לשמינית גמר טורניר גרנד סלאם. אמריקאי אחר,

לאחר שרוג'ר פדרר הבטיח את מקומו בשמינית גמר טורניר ארצות הברית הפתוחה, עשה זאת הערב (ראשון) גם רפאל נדאל, שמפנטז על תואר הגרנד סלאם היחידי שחסר לו. נדאל נראה חד וטוב יותר ממשחק למשחק, והפעם הוא לא התקשה כלל בסיבוב השלישי, כשגבר על ז'יל סימון הצרפתי 4:6, 4:6, 2:6 במשחק שארך שעתיים. השור ממאיורקה יתמודד בשמינית הגמר נגד בן ארצו פליסיאנו לופז, שנהנה מפרישתו של סרגיי סטחובסקי האוקראיני במצב של 3:6, 0:4 לטובתו של הספרדי.

מיכאיל יוז'ני הרוסי הדיח את הטניסאי המקומי ג'ון אייזנר, לאחר שניצח אותו בארבע מערכות 4:6, 7:6 (9), 6:7 (7), 4:6. בשמינית הגמר יפגוש הרוסי את טומי רוברדו, שניצל את הפרישה של מיקאל לודרה הצרפתי. הספרדי הוביל 6:3, 6:7 (8), 4:6 ו-1:2 כאשר הצרפתי הכריז על פרישה מהמשחק, והוא כאמור יילחם עם יוז'ני עם מקום ברבע הגמר.

פרננדו ורדאסקו הספרדי עלה לשמינית הגמר אחרי שגבר על דויד נלבנדיאן הארגנטינאי 2:6, 6:3, 3:6, 2:6. ורדאסקו יתמודד בשמינית הגמר נגד בן ארצו דויד פרר, שגבר בדרבי ספרדי אחר על דניאל חימנו-טרוור 6:7, 2:6, 2:6.

קלייסטרס לא התאמצה מול איבנוביץ'

קים קלייסטרס, שזכתה בגרנד סלאם בארצות הברית בקיץ שעבר קצת אחרי הקאמבק שלה, עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל 2:6, 1:6 על אנה איבנוביץ' ברבע הגמר. קלייסטרס נראתה מצויין לקראת השלבים הגבוהים והמאבק על התואר שלה, כשלסרבית שמנסה להתקאמבק לא היה מה למכור מולה. קלייסטרס תתמודד ברבע הגמר נגד סמנתה סטוסור האוסטרלית (5 בטורניר), שגברה על אלנה דמנטייבה הרוסיה (12 בטורניר) 3:6, 6:2, 6:7.

במשחק נוסף גברה אלופת הרולאן גארוס, פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה, על אנסטסיה פבליוצ'נקובה הרוסיה בתוצאה 3:6, 0:6. סקיאבונה תשחק ברבע הגמר נגד ונוס וויליאמס.

עדכון אחרון: 5.9, 23:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully