וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס: "לפאר יש את הכישרון לעשות משהו גדול"

לאחר חמישה הפסדים, פאר תנסה לשבור את המחסום ולגבור על האמריקאית המפרגנת בשמינית הגמר באליפות ארה"ב

חמש פעמים בעבר נפגשו ונוס וויליאמס (מדורגת רביעית בעולם, שלישית בטורניר) ושחר פאר (19 בעולם, 16 בטורניר) והמאזן עומד על 0:5 לטובת האמריקאית ו-0:10 במערכות. מחר (ראשון) בשעות הערב (סביבות 20:00, שידור חי ביורוספורט), יתקיים המפגש השישי בין השתיים, הפעם במגרש המרכזי בניו יורק במסגרת שמינית גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. אחרי הניצחון הנהדר על פלביה פנטה, פאר תנסה לעבור את המחסום ולהשוות את הישג השיא שלה בניו יורק - רבע הגמר (ב-2007).

וויליאמס בת ה-30 זכתה ב-2000 וב-2001 בניו יורק והגיעה פעמיים נוספות לגמר. בשנה שעברה הודחה בסיבוב הרביעי על ידי קים קלייסטרס. ונוס כמעט לא התאמנה לפני הטורניר מאחר והיא מחלימה מפציעה בברך. זה לא הפריע לה לטייל ל-2:6, 1:6 על מנדי מינלה מלוקסמבורג בסיבוב השלישי. בכלל, ונוס הפסידה 17 משחקונים בלבד עד כה בטורניר. המשחק היה כה חד צדדי ואת מירב תשומת הלב תפס הבגד השחור-כסוף של ונוס, אותו עיצבה בעצמה. "לא חשבתי על החלודה, נשענתי על הניסיון שלי ובינתיים זה מספיק. הדאגה שלי היא לשחק ברמה הרגילה שלי", אמרה הטניסאית לאחר הניצחון.

על פאר אמרה וויליאמס: "יש לה את הכישרון לעשות משהו גדול והיא כבר עשתה דברים כאלה בקריירה. אני רוצה להביא את המשחק שלי למקום בו אעלה לסיבוב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully