וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצעירה סיכויים נמוכים להעפיל לשלב ההצלבה

הצעירה זקוקה לנס על מנת לסיים בין ארבע הסגניות הטובות. בנבחרת יקוו להפסד שבדי בבולגריה כדי לתפוס את המקום הראשון

הנבחרת הצעירה השיגה ביום שישי ניצחון גדול 1:2 בגטבורג על שבדיה, אבל למרות ההישג המרשים, סיכוייה להעפיל לשלב ההצלבה נראים לא גבוהים לאור תמונת המצב בשאר הבתים. כזכור, 10 מנצחות הבתים וארבע הסגניות הטובות ביותר יעפילו לפלייאוף ההעפלה לאליפות אירופה. לקראת המחזור האחרון ביום שלישי, ישראל חייבת ניצחון ביתי על מונטנגרו (תיקו לא יספיק למקום השני בגלל ההפסד במונטנגרו) וגם תזדקק להרבה עזרה משאר הנבחרות.

בנבחרת יקוו קודם כל לסיים במקום הראשון בבית. כדי שסיטואציה כזו תתרחש, ישראל תחזיק אצבעות לבולגריה שתארח את שבדיה. הפסד שבדי וניצחון ישראלי יספיק לנבחרת על מנת לתפוס את ראשות הבית והכרטיס להצלבה, בזכות היתרון במאבק הישיר (0:1 לשבדיה בארץ, 1:2 לישראל במאלמו ויתרון בשערי החוץ). השבדים צריכים נקודה כדי לסיים במקום הראשון.

במידה וישראל תסיים שנייה, העניינים מתחילים להסתבך. כרגע, ישראל תשיעית מבין 10 הסגניות ולכן, גם ניצחון על מונטנגרו לא יבטיח ודאית את ההעפלה לשלב ההצלבה. המשמעות היא שמלבד ניצחון, ישראל צריכה שחמש סגניות שמעליה יאבדו נקודות. מבט אל המשחקים המצפים לנבחרות במחזור האחרון מלמד על גודל הסיכויים.

לאיסלנד (שתארח את צ'כיה החזקה) וספרד (שתתארח בפולין) יספיק תיקו על מנת לסיים במאזן טוב מישראל. בנבחרת יחזיקו אצבעות לרומניה, שתתארח ברוסיה בקרב על ראשות בית 1 וכן יקוו לתיקו בין סקוטלנד לאוסטריה בקרב על המקום השני בבית 10. גם אנגליה (בית 9) וסלובקיה (בית 7) יסיימו במאזן טוב מישראל אם ינצחו את ליטא ונורבגיה בהתאמה. לאיטליה (בית 3) וגאורגיה (בית 6) מספר נקודות זהה לישראל וכאן הכל יוכרע בהפרש שערים, בעוד לצרפת, שצפויה לחלוף על פני בלגיה ולסיים במקום השני בבית 8, סיכויים אפסיים להעפיל.

טבלת הסגניות (אחרי שבעה משחקים):

1. איסלנד 16 20+
2. ספרד 16 9+
3. רוסיה 15 8+
4. בלגיה 15 3+ (שמונה משחקים)
5. אוסטריה 14 7+
6. אנגליה 14 5+
7. סלובקיה 14 3+
8. איטליה 13 6+
9. ישראל 13 5+
10. גאורגיה 13 4+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully