וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: טורקיה הביסה את צרפת, תפגוש את סלובניה

טורקוגלו הוליך את הטורקים ל-77:95 גדול, ויפגוש את הסלובנים ברבע הגמר אחרי שמחצו את אוסטרליה 58:87

לאחר מאבקי שמינית הגמר הנהדרים אתמול, בסיומם העפילו נבחרות ספרד וסרביה לשלב רבע הגמר, הבטיחו הערב (ראשון) גם טורקיה וסלובניה את מקומן בשלב הבא. המשחק שהיה אמור להיות הצמוד יותר מבין משחקי הערב, בין טורקיה לצרפת, הפך בתוך קצת יותר מרבע לחגיגה טורקית מוחלטת, כשקבוצתו של טאנייביץ' מציגה הגנה מפחידה, והידו טורקוגולו ענק, שהובילו אותה לניצחון גדול 77:95. בשלב רבע הגמר יפגשו הטורקים את נבחרת סלובניה, שנראתה פשוט נהדר מול אוסטרליה, ומחצה אותה 58:87. משעמם לא יהיה.

סלובניה - אוסטרליה 58:87

לפתיחה נוראית שכזו נראה שגם האוסטרלים לא ציפו: כל הכדורים שהם הטיחו לכיוון הטבעת לא פגעו בדבר, הסלובנים החלו להתרחק, הגיעו עד יתרון 0:9, לפני שאוסטרליה רשמה את הנקודות הראשונות שלה במשחק אחרי כמעט שבע דקות. דראגיץ' ולאקוביץ' לא ריחמו, אבל אז החל מאט נילסן לעבוד, ועם סייעו של פטריק מילס הורידו את נבחרתם בפיגור מינימלי יחסית, 16:8. באוסטרליה סימנו לפני המשחק את דראגיץ', אבל דווקא לאקוביץ' היה האיש של הסלובנים, כששתי שלשות שלו הטיסו את סלובניה ליתרון 21:42 במחצית.

אוסטרליה עוד חגגה את השלשה הראשונה שלה במשחק עמוק לתוך הרבע השלישי, אבל לסלובנים נמאס והם החלו לדרוס: סלוקר צלף שתי שלשות, ברזץ' איממל את ההגנה הבלתי קיימת של האוסטרלים, וסלובניה טסה ליתרון 45:71 לקראת הרבע האחרון. את עשר הדקות האחרונות של הטורניר שלהם העבירו האוסטרלים כשהם ממשיכים להחטיא מחוץ לקשת, בעוד הסלובנים, שרצו ל-4:11, הורידו את הכוכבים שלהם כדי שאלה ינוחו לקראת רבע הגמר, בעוד המחליפים עושים עבודה טובה בהגדלת ההפרש עד לסיום.

יאקה לאקוביץ' הוליך את קלעי סלובניה עם 19 נקודות (5 מ-11 לשלוש), פרימוז ברזץ' היה מצויין עם 12 ו-4 ריבאונדים בעוד גוראן דראגיץ' הריץ נהדר את ההתקפה עם 10 נקודות כשהוא מחלק גם 8 אסיסטים. את אוסטרליה הוליכו ג'ו אינגלס ופטריק מילס (6 מ-16 מהשדה) עם 13 נקודות כל אחד, מאט נילסן סיים עם 12 ו-8 ריבאונדים. אוסטרליה סבלה מיום נוראי מחוץ לקשת, כשהיא קולעת רק 2 מ-19, לעומת 16 שלשות שהומטרו על ראשה מהצד הסלובני.

טורקיה - צרפת 77:95

המארחים נהנו מגלי התמיכה הנהדרים מהיציעים, הכניסו את הצרפתים ללחץ מוקדם, ועלו ליתרון מהיר בזכות יכולת טובה של הידו טורקוגלו, אבל צרפת התעשתה, ושלשות של דיאו ודה קולו העלו אותה ליתרון. הגובה הטורקי בהגנה הקשה על הצרפתים שהרבו לאבד כדורים (7 ברבע הראשון), והמארחים ירדו ביתרון 14:19 בסיום הרבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני כשהיתרון המקומי עולה ל-10. קולה ניסה שלל חילופים אבל אף אחד מהם לא הצליח לשבור את ההגנה הנהדרת של הטורקים, שירדו ביתרון 28:43 במחצית.

טורקוגלו המשיך להתעלל במגינים שלו ומשך את חבריו לריצת 0:10 בפתיחת המחצית השניה, בעוד טורקיה עלתה ליתרון 25. צרפת פשוט נראתה כבויה לחלוטין ומפוחדת, טאנייביץ' הרשה לעצמו להוריד את שחקניו הראשיים אל הספסל, בעוד המחליפים הורידו אותה ביתרון 45:71 בסיום הרבע השלישי. ההמשך, כצפוי, היה גארבג' טיים מוחלט, כשהקהל המקומי דוחק בכוכביו להגדיל עוד ועוד את היתרון. עד לסיום הצליחו דיאו וחבריו לצמק מעט עם קליעות מדוייקות מחוץ לקשת, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. עתה תפגוש טורקיה את נבחרת סלובניה, למה שצפוי להיות עבורה מבחן משמעותי הרבה יותר.

הידו טורקוגלו הוליך בגאון את קלעי טורקיה עם 20 נקודות (6 מ-10 מהשדה), הוריד 4 ריבאונדים וחילק 3 אסיסטים, סינן גולר חגג עם 17 (8 מ-10 מהשדה), עומר אסיק הוסיך 10 ו-5 ריבאונדים כשארסן איליאסובה (5 ריבאונדים), אוגוז סבאס ואנדר ארסלן מוסיפים 9 נקודות כל אחד. את צרפת הוליך בוריס דיאו עם 21 נקודות (8 מ-14 מהשדה) והוסיף 5 ריבאונדים, ננדו דה קולו קלע 15 וניקולס באטום היה בינוני עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully