וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמביאסו: "אנחנו רוצים להיות כמו ספרד"

קשר נבחרת ארגנטינה רואה באלופת העולם מודל לחיקוי: "יש לנו את הכישרון לכך. את ספרד וברצלונה כולם רוצים לראות"

ביום שלישי, בזמן שבאירופה ייערכו משחקי המחזור השני של מוקדמות יורו 2012, אלופת העולם ספרד תיקח אתנחתא מהמשחקים הרשמיים ותתארח באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס אצל נבחרת ארגנטינה. סרחיו באטיסטה, המאמן הזמני של האלביסלסטה מאז הפרידה מדייגו מראדונה, מקווה להשיג ניצחון שני אחרי ה-0:1 הקטן על אירלנד, אבל בארגנטינה מלאי הערכה לספרד ויודעים שמדובר ביריבה עדיפה.

"אתה לא יכול למות לפני שניסית לשחק בסגנון של נבחרת ספרד", אמר אסטבן קמביאסו בראיון ל'לה נסיון'. "אני חושב שספרד וברצלונה הן שתיים שהאוהד הנייטרלי תמיד יהיה מוכן לשלם רק כדי לראות אותן בפעולה. במושגים של סגנון ורעיונות, ברצלונה נמצאת צעד לפני כל מועדון אחר בעולם".

קשרה של אינטר, שהיה אחד ממנודי מראדונה ולא הוזמן למונדיאל למרות חלקו בטרבל של קבוצתו האיטלקית, הוחזר לסגל הארגנטינאי על ידי באטיסטה, כמו גם חאבייר זאנטי ופרננדו גאגו, כשגם אנדרס ד'אלסנדרו קיבל זימון מחודש אחרי חמש שנות היעדרות. "הרעיון של באטיסטה הוא שתהיה לנו מנטאליות דומה לזו של ספרד. אנחנו טכניים ורוצים לשחק כשהכדור נמצא רוב הזמן בשליטתנו. אנחנו רוצים להיות כמוהם, ויש לנו מספיק כישרון כדי לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully