וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "לזלאטן לא הייתה מספיק סבלנות"

מגן ברצלונה הגיב להאשמות של החלוץ: "לא נעשה לו עוול שהצדיק את הכעס שלו". רוביניו: "אחגוג אם אכבוש בברנבאו"

בזמן שבארגנטינה מתכוננים למשחק הידידות המסקרן שלהם מול ספרד ביום שלישי, נבחרת ברזיל מתאמנת לקראת משחק האימון שלה, שייערך דווקא נגד קבוצת המילואים של ברצלונה בקטלוניה, וישמש את המאמן החדש מאנו מנזס בעיקר לניסיונות חדשים של שיטות והרכבים.

רוביניו, שעל פי האימונים של הסלסאו עד כה צפוי לפתוח בחוד לצידו של חברו החדש למילאן, אלשנדרה פאטו, נשאל על ידי התקשורת המקומית על המשא ומתן הארוך שניהל הקיץ עם ברצלונה ואמר: "זה לא סוד שדיברתי עם בארסה ורציתי לחתום שם, אבל זה לא הסתדר וכעת הראש שלי נמצא רק במילאן". לגבי ביקורו הצפוי בסנטיאגו ברנבאו כשהרוסונרי שלו יפגשו את ריאל מדריד בליגת האלופות ב-19 באוקטובר אמר רוביניו: "אני מצפה למשחק הזה, ולא אהסס לחגוג שם אם אכבוש".

מרואיין מבוקש נוסף היה דני אלבס, שהתייחס לעזיבתו המתוקשרת של זלאטן איברהימוביץ' שמיהר ללכלך על פפ גווארדיולה עוד לפני שהספיק להיות מוצג בסן סירו. "אולי לאיברה לא הייתה מספיק סבלנות. הוא לא התאים לקבוצה שלנו ולשיטת המשחק שלנו, והוא לא חיכה מספיק זמן כדי להסתגל. יכול להיות שהוא נפגע מהסיטואציה אליה הוא נקלע, אבל לדעתי לא נעשה לו עוול שהצדיק את הכעס הגדול שלו, אבל יש לו טמפרמנט וצריך לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully