וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "זה פשוט ניצחון הירואי"

בנבחרת הצעירה לא נרגעו מהניצחון בשבדיה, לוזון ניסה להוריד את שחקניו לקרקע. גרשון: "ניתן הכל כל עוד יש סיכוי על הנייר"

הנבחרת הצעירה של ישראל שמרה אמש (שישי) על התקווה להעפיל לאליפות אירופה כשהשיגה ניצחון חוץ יוקרתי 1:2 בשבדיה. כשהיא עם הגב אל הקיר, השאירה לעצמה הנבחרת של גיא לוזון, במשחקו הראשון בתפקידו החדש, סיכוי לא רע לסיים במקום השני בבית, שעשוי להוביל אותה לפלייאוף על העלייה ליורו 2011 שייערך בדנמרק.

לוזון ניסה להרגיע את החגיגות של השחקנים בחדר ההלבשה בסיום, והקפיד שלא לצאת מגדרו כדי להבהיר לשחקניו שהמשימה טרם הושלמה. כעת ינסו ראשי הנבחרת להוריד את השחקנים אל הקרקע לקראת המשחק האחרון של הקמפיין מול מונטנגרו ביום שלישי בראשון לציון. בנבחרת העלו את האפשרות להעביר את ההתמודדות לאיצטדיון גדול יותר, אולם פרק הזמן הקצר שנותר עד המשחק ימנע ככל הנראה את המהלך.

"אני חושב שכל מי שראה את המשחק הראשון כאן בישראל ראה שאנחנו נבחרת יותר טובה מהם", אמר לוואלה! ספורט בלם הנבחרת רמי גרשון. "הגענו נחושים ומרוכזים כי מאוד חשוב לכולנו להמשיך את הקמפיין הזה יחד, וידענו שאנחנו יכולים וצריכים לעשות את זה. ברור שאנחנו מצטערים על הנקודות שאיבדנו וגם בלי קשר לניצחון היום, אני חושב שנבחרת כמונו הייתה כבר מזמן צריכה להבטיח את העלייה, אבל כל זה שייך כרגע להיסטוריה ועכשיו ניתן את הכל בשביל לעשות את הבלתי אפשרי כל עוד יש לנו סיכוי על הנייר".

לגבי המשחק הגורלי מול מונטנגרו אמר גרשון: "אתם תראו מול מונטנגרו בדיוק את מה שראיתם מאיתנו בשבדיה וזה אומר מלחמה על כל כדור. האמונה בנבחרת מאוד גדולה כי באמת לכולם מאוד חשוב לסיים את הקמפיין הזה בהצלחה. אנחנו נבחרת מאוד מגובשת שכולם כאן חברים ותמיד כיף לבוא להתכנסויות, ככה שיש הרבה אמונה וכולם יתנו את ה-150 אחוז".

לירוי צעירי, שבישל את השער הראשון שכבש ביבראס נאתכו, אמר בסיום: "זה פשוט ניצחון הירואי, וחבל על כל מילה שאוסיף. כל השחקנים פשוט התאבדו כאן על המגרש, ונלחמו כמו מטורפים. עשינו ניצחון ענק. גיא הכין אותנו בצורה מצוינת, אבל עכשיו אנחנו חייבים לרדת מהר אל הקרקע ולהתמקד במשחק מול מונטנגרו, כי אם לא ננצח אז גם הניצחון המצוין בשבדיה לא שווה שום דבר. נהיה חייבים את תמיכת הקהל ונעשה הכל כדי לעבור את מונטנגרו ולהבטיח מקום בהצלבה".

במשחק מול מונטנגרו יחסר לוזון את צעירי ואת עידן ורד, שספגו אמש צהוב שני. הנבחרת תערוך הערב אימון נוסף על אדמת שבדיה ותמריא מחר לגרמניה ומשם בטיסת המשך לישראל. היום מתוכנן לשחקנים חצי יום חופשי אותו הם ינצלו לסיור בעיר גטבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully