וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "לא הגיע לנו להפסיד"

מאמן נבחרת צרפת התקשה להסביר את ההפסד לבלארוס. פראנדלי אחרי הניצחון באסטוניה: "הגבנו היטב לשער שלהם"

ערב גדוש וסוער נערך אתמול (שישי) בפתיחת מוקדמות יורו 2012, ואת ההצגה גנבה כהרגלה נבחרת צרפת, שהצליחה למצוא דרך לבזות את עצמה פעם נוספת עם הפסד ביתי 1:0 לבלארוס. למרות מכת הפציעות בסגל של לורן בלאן, שחסר בנוסף לכך את פרנק ריברי, פטריס אברה וז'רמי טוללאן המושעים כזכר לפיאסקו במונדיאל, בנבחרת הטריקולור ציפו שהמאמן החדש יביא עמו שינוי, אך התבדו כבר בבכורה הרשמית שלו על הקווים.

"היה חסר לנו מחץ מול השער", ניסה בלאן לתרץ בסיום. "סבלנו מחוסר מזל כיוון שבאחת ההזדמנויות הבודדות של בלארוס הם כבשו, למרות שעל פי התפתחות המשחק לא הגיע לנו להפסד. כעת אנחנו חייבים להגיע מוכנים למשחק הבא בבוסניה, להמשיך להשתפר ולנסות לנצל את המצבים שלנו טוב יותר".

מאמן נוסף שפתח אמש את הקדנציה הלאומית שלו בתקווה להשכיח את ביזיון המונדיאל הוא צ'זארה פראנדלי, שעמד גם הוא על פי התהום כשאיטליה שלו נקלעה לפיגור 1:0 באסטוניה, אבל התעודד כשהסקוואדרה אזורה המחודשת הצליחה להפוך את הקערה ולנצח 1:2.

"זה היה מעמד מרגש עבורי", אמר פראנדלי לאחר הניצחון. "איפשרנו לאסטוניה להפתיע אותנו בהתחלה אבל הגבנו היטב לשער שלהם, ובסופו של דבר הגיע לנו לנצח. במחצית אמרתי לשחקנים שלי להמשיך לשחק מהר ושהשערים כבר יבואו".

גם באנגליה חזרו לחייך אחרי הקיץ המשפיל שעברו בדרום אפריקה, כשהנבחרת של פאביו קאפלו התגברה על חסרונם של פרנק למפארד וג'ון טרי הפצועים ודרסה את בולגריה 0:4 בעזרת שלושער של ג'רמיין דפו ומשחק נפלא של ווין רוני. "אני מאוד מרוצה מהתצוגה שלנו", אמר קאפלו בסיום. "השחקנים עשו את מה שביקשתי מהם והיו מרוכזים במשימה. רוני ודפו הם שחקנים פנטסטיים, שניהם מהירים ושניהם נעו בלי הפסקה גם בלי הכדור ושיתפו פעולה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully