וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "כמובן שזו לא התוצאה שציפיתי לה"

מאמן נבחרת יוון התאכזב מהתיקו מול גאורגיה אך הדגיש: "לא צריך לעשות דרמה גדולה". קצבאייה: "השגנו נקודה חשובה"

נבחרת יוון פתחה אתמול (שישי) את קמפיין מוקדמות יורו 2012 עם 1:1 ביתי מאכזב מול גאורגיה, והקדנציה של פרננדו סנטוס באתונה החלה רשמית ברגל שמאל. המאמן הפורטוגלי שהחליף בתפקיד את אוטו רהאגל ראה את שחקניו סופגים כבר בדקה השלישית מרגליו של אלכסנדר יאשבילי, וניצלים רק בדקה ה-72 בזכות שער שוויון של ניקוס ספירופולוס.

"כמובן שזו לא התוצאה שציפיתי לה", אמר סנטוס אחרי המשחק. "ציפינו למשחק קשה, אבל השער המוקדם שספגנו שיבש לנו את התכניות והרבנו לאבד כדורים. במחצית ביקשתי מהשחקנים להירגע, ואחרי ההפסקה השתפרנו, הצלחנו להשוות והגענו לעוד שלושה-ארבעה מצבים שהיו יכולים לנצח את המשחק. אנחנו בהחלט לא מרוצים, אבל אני גם לא חושב שצריך לעשות דרמה גדולה מהתוצאה הזו".

לגבי המשחק הבא של יוון בקרואטיה ביום שלישי, שהפך לגורלי עוד יותר בעקבות התוצאה אמש, אמר סנטוס: "זה יהיה משחק שונה לגמרי. נפגוש יריבה חזקה יותר מולה נצטרך לדעת גם להתגנון היטב וגם לצאת למתפרצות יעילות".

מנגד לא הסתירו הגיאורגים את שמחתם מהתוצאה המכובדת, למרות ששלוש הנקודות חמקו להם מהידיים במחצית השנייה. "אני אשקר אם אומר שאני לא מרוצה מהתוצאה", אמר המאמן טימורי קצבאייה. "זה לא היה משחק קל, והשגנו נקודה חשובה מאוד מול יריבה גדולה, שתיתן לנו דחיפה לקראת המשחקים הבאים".

"השער שכבשנו בדקות הראשונות היה מצוין", המשיך קצבאייה, שיארח ביום שלישי את לואיס פרננדז ונבחרת ישראל. "אבל הוא חשף אותנו ללחץ גדול במיוחד של היוונים, שהניב בסופו של דבר את השוויון. יוון וקרואטיה הן עדיין הפייבוריטיות בבית הזה, אבל גם אנחנו מקווים להצליח להעפיל לאליפות אירופה".

ביליץ': "שיחקנו טוב ובסבלנות"

מי שפתחה את הקמפיין בצורה חלקה הייתה קרואטיה, שחזרה מלטביה עם ניצחון 0:3 שמיד שלח אותם למקום הראשון בבית ו'. מלאדן פטריץ', איביצ'ה אוליץ' ודריו סרנה כבשו עבור הנבחרת של סלאבן ביליץ', שתגיע מלאת ביטחון לקרב מול יוון בזאגרב ביום שלישי.

"שיחקנו טוב מאוד ובסבלנות", אמר ביליץ' המרוצה בסיום. "המשחק שלנו שטף, ואחרי שהשער הראשון נכבש הדברים הלכו לנו יותר בקלות". כשנשאל לגבי תוצאות יתר המשחקים בבית אמר המאמן הקרואטי: "האמת ששמחנו לשמוע את הדיווחים מאתונה על הפיגור של יוון, כמו ששמחנו כשמלטה השוותה נגד ישראל, אבל בסופו של דבר לא יצא מזה הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully