וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "ויתרתי על הכסף למען הקריירה"

הקשר נחת בארץ והסביר למה העדיף לעזוב את מנשנגלדבאך ולחתום במכבי תל אביב: "הגעתי כדי לזכות בתארים"

גל אלברמן, קשרה החדש של מכבי תל אביב, נחת הערב (שישי) בישראל, והוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצה בתחילת השבוע. מרבית הפרטים בחוזהו סגורים, כולל תנאי העברתו ממנשנגלדבאך, אולם אלברמן עדיין לא חתם סופית וישנם מספר סעיפים קטנים אשר ייסגרו ביום ראשון בין הצדדים. אז, אלברמן יהפוך רשמית לשחקן מכבי תל אביב. הקשר צפוי לעבור בדיקות רפואיות מקיפות, בכדי לוודא שהחלים לגמרי מהפציעות בברך ובקרסול.

"אני הכי שמח מכולם שהסאגה הזאת סוף-סוף הסתיימה", אמר אלברמן עם נחיתתו, "כמו שכולם יודעים, זה היה מורכב, ולא מסיבות שתלויות אך ורק בי, אבל אני שמח שהכל מאחורינו ואני מקווה מאוד שזה היה שווה את זה. אני אפילו לא יכול להסביר כמה התגעגעתי לחזור לדשא ולשחק כדורגל".

אלברמן נשאל לגבי הוויתור הכספי בחוזהו בקבוצה הגרמנית, ועל העובדה שהסכים לשחק במכבי תל אביב תמורת שכר נמוך יותר. "אני לא נכנס כל כך לענייני הכספים", השיב, "אני בכוונה לא מדבר על זה. אני לא עושה את זה בשביל אף אחד, אני קודם כל עושה את זה בשביל עצמי. ויתרתי על הכסף כדי לחזור ולשחק כדורגל, שזה הדבר שאני הכי אוהב לעשות. כסף לא יעשה אותי מאושר, ואם הייתי ממשיך לשבת שם על הספסל, הייתי מאבד זמן יקר מבחינתי ככה שהשיקול שלי היה בסופו של דבר ללכת על הקריירה ולא על הכסף. אני בטוח ב-100 אחוז, שמה שלא יהיה - זה היה שיקול מוצדק".

"עקבתי אחרי מכבי תל אביב בתקופה האחרונה", הוסיף אלברמן, "כי בסך הכל המשא ומתן הזה לקח הרבה מאוד זמן. המשא ומתן התעכב בגלל שהיו מעורבים הרבה מאוד גורמים בעסקה. לא הכל היה באשמת מכבי ובאשמתי. זה לא שחלילה הגרמנים עשו בעיות, אלא פשוט כל אחד רצה לצאת נשכר מהמשא ומתן הזה, ובאמת זה לקח הרבה מאוד זמן. לחץ הזמן עשה בסופו של דבר את שלו, וברגע שכולם הבינו שאין מוצא אחר ושהעסקה חייבת להיסגר, אז כל צד עשה צעד לקראת העסקה ובסופו של דבר אני מאוד שמח שזה אכן יצא לפועל".

אלברמן נשאל למה בחר דווקא במכבי תל אביב, והשיב: "זה המועדון שהראה שהוא הכי רציני כלפיי ושהוא הכי רוצה אותי, לאורך כל התקופה הם הוכיחו את זה. זה לא קרה לפני כן רק בגלל שהיו קשיים". אלברמן התייחס לכך שיישתף פעולה עם רוברטו קולאוטי ויואב זיו, איתם שיחק בעבר. "הייתי איתם בקשר לאורך כל התקופה האחרונה, הם התעניינו במצבי ובדקו אם אני אכן מגיע ומתי. אני כבר מחכה לפגוש אותם, ואני כמובן אשמח לחזור ולשתף איתם פעולה".

אלברמן נשאל על מצבו הפיזי, והשיב: "אני כשיר במיליון אחוזים. לא הייתי עושה את זה לעצמי - בלי קשר למכבי תל אביב - לחזור לשחק אם לא הייתי כשיר. עם כל הכבוד למכבי תל אביב, קודם כל לא הייתי עושה את זה לעצמי, כי חובת ההוכחה היא עליי. אם לא הייתי כשיר במאת האחוזים, בסך הכל הייתי מפיל את עצמי. מהסיבה הזאת אין לאף אחד סיבה לחשוש. מבחינתי זה אפילו לא עומד על סדר היום ולא יהווה תירוץ ליכולת כזאת או אחרת".

"כמובן שזו שאיפה לחזור לסגל הנבחרת", השיב אלברמן כשנאל לגבי תחילת הקמפיין של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012. "בשביל להיות בנבחרת אתה צריך להוכיח שאתה ראוי להיות שם. אני מודע לזה שאצטרך לעשות את זה ולהוכיח". לסיום, התייחס אלברמן לשאיפות המקצועיות והמטרות שלו במדי הצהובים, ואמר: "אני יודע שמכבי תל אביב מכוונת גבוה, אלו לא דברים שתלויים אך ורק בי. אבל זאת הסיבה שבגללה הגעתי למכבי תל אביב - לזכות בתארים. אני לא בטוח שזה יהיה השנה, אני לא חושב שמישהו יכול להבטיח דבר כזה, צריך לזכור שיש יריבות חזקות. אבל אני בטוח שמכבי תל אביב תהיה חזק עד הסוף בתמונה. אני גם למוד ניסיון בנושא הזה, ויודע שפשוט זה לא הולך להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully