וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח שמר על המקום השלישי באליפות העולם

הישראלי סיים 24 בשיוט התשיעי, צוברי לא יעפיל לשיוט המדליות, קורזיץ שנייה. באליפות אירופה, קליגר וסלע במקום השני

הישורת האחרונה באליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, המתקיימת בדנמרק, מתקרבת כשהרוחות אמנם הפריעו להתנהלותה של יום התחרות. אצל הגברים נערך השיוט התשיעי. סגן אלוף העולם, נמרוד משיח, שסיים את יום התחרויות אתמול במקום השלישי הכללי, סיים רק במקום ה-24, השיוט הגרוע ביותר שלו ולכן הוא נזרק כעת.

משיח עדיין במקום השלישי הכללי, כשברשותו 39 נקודות שליליות, שלוש יותר מפרזמיסקי וארבע יותר מפיוטר מישקה, גם הוא פולני. לעומת משיח, מצבו של שחר צוברי ממשיך להיות רע, המדליסט האולימפי סיים במקום ה-40 את השיוט התשיעי, מה שמשאיר אותו מחוץ לשיוט המדליות שייערך מחר. צוברי מדורג כעת במקום ה-19 הכללי.

אצל הנשים לי קורזיץ ממשיכה לככב ונמצאת בעמדה טובה לסיים על הפודיום. קורזיץ מדורגת שנייה אחרי שמונה שיוטים, כשבשיוט היחיד שנערך היום היא סיימה במקום ה-22, שיוט שנזרק מהרשימה שלה. לקורזיץ יש כעת 43 נקודות שליליות, תשע יותר מאלסנדרה סנסיני האיטלקיה, אך אותו מספר נקודות כמו בלאנקה מאנצ'ון הספרדיה, שניצבת אחריה במקום השלישי. מעיין דוידוביץ' לא תגיע לשיוט המדליות אחרי שסיימה במקום ה-31 בשיוט השמיני שנערך היום, מה שמציב אותה במקום ה-29 הכללי.

באליפות אירופה בשייט למפרשיות מדגם 470 הנערכת באיסטנבול, בשורות חיוביות מגיעות מכיוונם של הצמד גידי קליגר וערן סלע. השניים טיפסו למקום השני אחרי שישה שיוטים. קליגר וסלע הגיעו למקום השלישי בשיוט החמישי והתשיעי בשיוט השישי, מה שמציב אותם עם 18 נקודות ובמרחק של שלוש נקודות מהמקום הראשון, שם נמצא צמד קרואטי. יוגב יוסף וים אמיר במקום ה-13 עם עמדה לא ראה להגיע לשיוט המדליות. השניים הגיעו למקום השני (בשיוט החמישי) וה-24 (בשיוט השישי). אצל הנשים, גיל כהן ודנה ממרייב השלימו שישה שיוטים ונותרו במקום העשירי הכללי. את השיוט החמישי הן סיימו במקום השביעי ואת השישי במקום ה-20, שיוט שנזרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully