וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה 1:2 את שבדיה

שחקניו של לוזון שיפרו את הסיכויים לסיים במקום השני ולהעפיל ליורו. נאתכו (38) ו-ורד (64) כבשו. לוזון: "ניצחון של מאני טיים"

הנבחרת הצעירה של ישראל עשתה הערב (שישי) צעד חשוב בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. כשהיא עם הגב אל הקיר, הצליחה הנבחרת להשיג ניצחון חוץ יוקרתי 1:2 על שבדיה, והשאירה לעצמה סיכוי לא רע לסיים במקום השני, שעשוי להוביל אותה לפלייאוף על העלייה לאליפות אירופה. רק לפני מספר שבועות מונה גיא לוזון למאמן הנבחרת וירש שם את מוטי איוניר, אבל נראה לפחות על פי המשחק של הנבחרת שהשחקנים התרגלו אליו מהר מאוד. כעת הנבחרת חייבת לנצח את מונטנגרו, לה אותו מספר נקודות כמו לישראל, כדי לסיים במקום השני בבית, אבל זה עשוי לא להספיק, שכן רק ארבע הסגניות הטובות ביותר מעפילות לפלייאוף שייערך בעוד כחודש.

דין מורי שחקן הנבחרת הצעירה חוגג שער עם ביברס נאתכו. רויטרס
איזה טיל, איזה שער. נאתכו מוקף במורי ומלול/רויטרס

גיא לוזון הגיע לגטבורג למשחקו הרשמי הראשון כמאמן הנבחרת הצעירה, אבל הוא לא היה נראה מודאג למרות הסיכויים הנמוכים על הנייר לחזור עם ניצחון. עם חלוץ בודד, ויקטור מרעי, שהוצב בהרכב, הנבחרת הרבתה לסכן את השער של השבדים, ומאור בוזגלו עשה בלגאן להגנה השבדית במספר הזדמנויות. ביברס נאתכו כבש את השער הראשון לנבחרת בדקה ה-38 אחרי בישול של לירוי צעירי, מה שהוריד מעט מהמתח של הנבחרת.

אלא שישראל המשיכה ליזום גם במחצית השנייה. בדקה ה-64 חשפה הנבחרת את החור בהגנה של השבדים ועידן ורד הצליח להכפיל את התוצאה. מכאן הנבחרת הורידה את הלחץ מהגז וברגע של חוסר ריכוז התגבר אגון מחמטי על דור מלול כדי לצמק את התוצאה עם שער נפלא. השבדים המשיכו לחפש את השוויון, אך ללא הועיל, וגם יכולים להרגיש מקופחים אחרי שבמהלך המשחק נפסל שער שלהם בנבדל שלא היה, כמו גם פנדל שלא נשרק. הנבחרת חוזרת הביתה עם ניצחון חשוב, ואחרי שחגגה דקות ארוכות על הדשא, היא כבר צריכה לחשוב על מונטנגרו, שתמתין לה באיצטדיון בנס ציונה בשלישי הבא.

ומה לגבי הסיכויים? שבדיה עדיין ניצבת במקום הראשון עם 16 נקודות, ורק הפסד לבולגריה בשלישי הבא ימנע ממנה לעלות לפלייאוף. ישראל עלתה למקום השני עם 13 נקודות, כמו למונטנגרו שבעלת יחס שערים נחות יותר. לכן תיקו יספיק לנבחרת לסיים במקום השני, אך לאו דווקא לעלות לאליפות אירופה. לאחר המשחק תצטרך הנבחרת לפזול לכיוון יתר הסגניות, שכן רק ארבע מהן (עם המאזן הטוב ביותר) תעפלנה לפלייאוף.

לוזון: "זה לא היה משחק פשוט"

"זה ניצחון חשוב ומשמעותי מאוד עבורנו, זה ניצחון של מאני- טיים", אמר לוזון לאחר המשחק לאתר הרשמי של ההתאחדות: "ידענו להגיע למשחק חוץ קשה, משחק של מאני טיים, לבוא ולנצח. זה לא היה משחק פשוט, לא מקצועית ובוודאי לא מנטלית, אבל השחקנים עשו עבודה נהדרת".

לוזון התייחס למשחק מול מונטנגרו ולחשיבותו של הקהל, כשאמר: "אנחנו חייבים להישאר צנועים ולבוא דרוכים למשחק מול מונטנגרו, כשברור לנו שרק ניצחון ישאיר לנו סיכוי לעלות ליורו. נבוא בכל הכוח לנצח, ואנחנו נהיה חייבים גם את התמיכה של הקהל במשחק הזה כי כל פרט קטן במשחק הזה יהיה חשוב".

עידן ורד ולירוי צעירי ספגו הערב צהוב שני שימנע מהם לשחק נגד מונטנגרו. לירוי צעירי, שבישל את השער הראשון שכבש ביבראס נאתכו, אמר בסיום: "זה פשוט ניצחון הרואי, וחבל על כל מילה שאוסיף. כל השחקנים פשוט התאבדו כאן על המגרש, ונלחמו כמו מטורפים. עשינו ניצחון ענק. גיא הכין אותנו בצורה מצוינת, אבל עכשיו אנחנו חייבים לרדת מהר אל הקרקע ולהתמקד במשחק הגורלי ביום שלישי מול מונטנגרו, כי אם לא ננצח את מונטנגרו אז גם הניצחון המצוין בשבדיה לא שווה שום דבר. נהיה חייבים את תמיכת הקהל ונעשה הכל כדי לעבור את מונטנגרו ולהבטיח מקום בהצלבה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 4 - עידן ורד התפנה וניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל השוער השבדי, כריסטופר נורדפלדט, התעופף מעולה והרחיק לקרן.

דקה 5 - מהלך קבוצתי יפה של הנבחרת הסתיים עם בעיטה לשער של לירוי צעירי, אבל הקוון הרים את הדגל לנבדל ופסל את השער.

דקה 13 - הזדמנות טובה לשבדים לעלות ליתרון, כשמרטין אולסון קיבל כדור עומק מצוין, השתחרר לבעיטה, אבל רמי גרשון הצליח להרחיק היטב לקרן ומנע מבוכה בהגנה הישראלית.

דקה 14 - ניר ביטון, קשרה של מ.ס. אשדוד נפגע אחרי מאבק עם ג'ואל אקסטרנד, אבל התאושש מהר יחסית וחזר לשחק.

דקה 23 - לירוי צעירי נכנס בגסות באלבין אקדאל, מה שזיכה אותו בכרטיס הצהוב הראשון במשחק.

דקה 26 - עוד הזמנות מסוכנת של הנבחרת מסתיימת ללא שער כשביברס נאתכו הכניס כדור בעין עקומה ללירוי צעירי, שהעביר בנגיעה למרכז אל מאור בוזגלו, אבל קשר מכבי תל אביב סיים עם נגיחה חלשה למרכז השער.

דקה 39 - גול! הנבחרת המשיכה לשחק מסודר וביברס נאתכו, שקיבל כדור טוב מלירוי צעירי בעומק ההתקפה, הלך על בעיטה מקצה הרחבה, והטיל שלו נעצר רק בחיבורים של השבדים. 0:1 חשוב לנבחרת הצעירה.

דקה 52 - הנבחרת הרוויחה מההפקר כשכדור עומק שהוכנס למחמטי הסתיים בבעיטה שלו פנימה מול אריאל הרוש, אבל הקוון ראה נבדל ופסל את השער.

דקה 58 - עבירה של אקדאל על נאתכו זיכתה אותו בכרטיס צהוב, השני במשחק.

דקה 64 - גול! הדומיננטיות הישראלית המשיכה להשפיע כשעידן ורד קיבל כדור מצוין עומרי בן הרוש ומול האין הגנה של השבדים הוא הקפיץ מצוין מעל נורדפלדט השוער בדרך ל-0:2 פנטסטי.

דקה 77 - גול! השבדים חוזרים לעניינים ומיד אחרי שגיא לוזון הוציא את נאתכו, הגיע השער המצמק. אגון מחמטי נשמר רע מאוד על ידי דור מלול, קיבל כדור באגף השמאלי ושיחרר פצצה מהאוויר שנחתה ברשת של הרוש.

דקה 86 - השבדים טענו לפנדל לאחר נגיעת יד של רמי גרשון ברחבה, אבל התחנונים שלהם לא עשו רושם על השופט, שסימן להמשיך.

דקה 90 - השופט הוסיף שש דקות למשחק, ובינתיים לירוי צעירי זכה לכדור עומק מצוין, ולמרות שנותר לבד מול נורדפלדט, הוא בעט החוצה ופספס הזדמנות לסגור את הסיפור.

הרכב נבחרת שבדיה הצעירה: כריסטופר נורדפלדט, אמיל סלומוסון, מרקוס נילסון, ג'ואל אקסטרנד, פייר בנגטסון, ג'ילואן האמאד (גילרמו מולינס 62), אלבין אקדאל, סבסטיאן אריקסון (רסמוס ג'ונסון 74), מרטין אולסון (ג'ימי דומראז 74), רסמוס אלם, אגון מחמטי.

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: אריאל הרוש, דור מלול, דין מורי, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו (חסן אבו זייד 74), ניר ביטון, לירוי צעירי, עידן ורד (אלרואי כהן 83), מאור בוזגלו (אוראל דגני 90), ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully