וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי בן הרוש ומרעי בהרכב הנבחרת הצעירה

גיא לוזון פותח במשחק ההזדמנות האחרונה נגד שבדיה (18:30) עם חלוץ יחיד, והכליל גם את שחקן נתניה. המשטרה בכוננות

הנבחרת הצעירה השלימה אתמול (חמישי) את הכנותיה לקראת המשחק מול שבדיה הערב (שישי, 18:30) במסגרת בית 6 של מוקדמות אליפות אירופה 2011. אחרי שישה משחקים הנבחרת מדורגת במקום השלישי בבית עם 10 נקודות, כאשר מי שמקדימות אותה הן שבדיה שבמקום הראשון (16 נקודות משישה משחקים) ומונטנגרו שבמקום השני (13 נקודות לאחר שבעה משחקים).

הנבחרת, שגברה בתחילת החודש 1:2 על קפריסין, קיימה אתמול את אימונה המסכם בשבדיה, בו נטלו חלק כל השחקנים. מאמן הנבחרת גיא לוזון, שמתכונן למשחק הבכורה שלו כמאמן, התמקד בתרגול מצבים נייחים. לוזון יחסר את בירם כיאל, בן סהר, אייל גולסה, אלמוג כהן וגל שיש, שנמצאים בסגל הבוגרת.

באסיפה הטקטית הקרין לוזון לשחקניו קטעים ממשחקים של נבחרת הולנד ואייאקס כשהוא מדגיש את הכדורגל השמח וההתקפי שלהן. "אין לנו ברירה אחרת אלא לנצח בשבדיה. כל השחקנים ואנשי הנבחרת מבינים את חשיבות המשחק הזה" אמר הקפטן מאור בוזגלו לוואלה! ספורט, "אין לנו הרבה הזדמנויות עד סוף הקמפיין ואפשר להגיד שזה המאני טיים שלנו, זה בפירוש משחק על קמפיין שלם. כל אחד יצטרך לתת 300 אחוז מעצמו על הדשא בשביל לקחת את הנקודות.

"ברור לנו שאם לא ננצח זה סוף הסיפור. האווירה בנבחרת מצוינת וכולם מאמינים שאפשר לעשות את זה. אני מאוד מאמין בשחקנים שיש כאן, חושב שאנחנו קבוצה מצוינת. צריך לזכור שיש לנו גם את מונטנגרו ביום שלישי ואני קורא לקהל לבוא ולתמוך בנו במשחק הזה. יש לנו את אחד הקהלים הכי פאנטיים באירופה, הם ידחפו אותנו מהיציע ואני מבטיח שנעשה את העבודה על הדשא".

"סיימנו את כל ההכנות, שהיו אופטימליות", אמר לוזון, "עבדנו על כל העקרונות שאנחנו רוצים לראות במשחק ואני חושב שאנחנו מוכנים. השחקנים דרוכים, מוכנים ונחושים להביא שלוש נקודות. אנחנו יודעים שכל דבר מלבד ניצחון יסיים את הקמפיין, והניצחון הוא הדבר היחיד שמעניין אותנו".

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: אריאל הרוש, דור מלול, דין מורי, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, ניר ביטון, לירוי צעירי, עידן ורד, מאור בוזגלו, ויקטור מרעי.

המשטרה השבדית בהכנות קפדניות

משטרת גטבורג נערכת בכוחות מתוגברים למרות שאין בידיה התרעות ספציפיות לגבי המשחק. הצופים שיגיעו לאצטדיון יעברו בדיקות קפדניות. כרגיל במפגשים בשבדיה, מפגינים פרו פלסטינאים מתכננים הפגנה נגד ישראל ויקראו למנוע את קיום המשחק. לטענת המפגינים, המחאה תהיה שקטה. שבדיה זקוקה לנקודה באחד משני משחקי האחרונים (הערב מול ישראל או בשלישי בבולגריה) על מנת להבטיח את השתתפותה בפלייאוף.

מי שייעדר מהמשחק הוא קפטן הנבחרת אמיר בייראמי, שחקנה של טוונטה ההולנדית, שזומן לסגל הנבחרת הבוגרת. לעומתו, רסמוס אלם הנהדר מאלקמאר שוחרר לעזור לצעירה והוא צפוי לפתוח בהרכב, למרות שאינו כשיר לחלוטין.

המאמנים יורגן לנארטסון וטומי סודרברג צפויים לעלות בהרכב התקפי עם שלושה חלוצים, בראשם דני אבדיץ', שכבש את שער הניצחון (0:1) במשחק בישראל. שחקנים בולטים נוספים שאמורים לפתוח הם מגן בלקבורן מרטין אולסון וקשר סיינה אלבין אקדאל, שנרכש הקיץ מיובנטוס.

ההרכב המשוער: כריסטופר נורדפלדט, פייר בנגטסון, מרקוס נילסון, ג'ואל אקסטרנד, מרטין אולסון, ג'ילואן האמאד, אלבין אקדאל, סבסטיאן אריקסון, רסמוס אלם, דני אבדיץ', רסמוס יונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully