וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה מושלמת בפסגה

מסודי כבש צמד ובישל בניצחון 0:3 על אחווה עראבה החלשה, והקבוצה של משה סיני עלתה לפסגה. 0:1 לג'ת על הכח עמידר

את פגרת הנבחרות ניצלו ארבע קבוצות בליגה הלאומית כדי להשלים הערב (שבת) את משחקי המחזור הראשון. אחווה עראבה, שעברה בקושי בבקרת התקציבים אחרי הקשיים הכלכליים שעברו עליה במהלך הפגרה, אירחה את מכבי הרצליה, שלא התחשבה במצבה של יריבתה ועלתה למקום הראשון עם 0:3 קל בדוחא. עירוני ג'ת, שגם היא קיבלה אישור לשחק, דווקא השיגה שלוש נקודות ראשונות עם 0:1 על הכח עמידר רמת גן.

אחווה עראבה - מכבי הרצליה 3:0

אחרי השישייה שחטפה מהפועל רעננה, אירחה הערב עראבה באצטדיון דוחא קבוצה אחרת מהשרון, ולא מנעה גם ממנה שלוש נקודות. הפעם זה הסתיים בחצי הכמות. המארחים, שנמצאים בחובות אדירים וכבר הופחתו להם 10 נקודות, יחפשו את הנקודות הראשונות במטרה לצמצם את המינוס בשבוע הבא. מכבי הרצליה עולה למקום הראשון עם מאזן מושלם והפרש שערים עדיף על זה של כפר סבא.

הקבוצה של משה סיני, שגברה בשבוע שעבר 0:1 על הפועל הרצליה בדרבי, פתחה נהדר ועלתה ליתרון משער נגיחה של הקפטן אלן מסודי כבר בדקה החמישית. עראבה, עם הזרים בילי גונזאלס (הפועל כפר סבא לשעבר) ורוברטו סאנצ'ז (הפועל ראשון לציון בעונה הקודמת) ניסתה להגיב, אך דווקא מסודי הכניע את טוביה קוזי'קרו בדקה ה-40 עם בעיטה ממרחק. שתי דקות לסיום עבר מסודי לתפקיד המבשל, וסידר את השלישי למחליף עדי סופר. עראבה עמוק בבוץ.

עירוני ג'ת - הכח עמידר רמת גן 0:1

בניגוד לעראבה שעדיין נשארה מתחת לשולחנות בקרת התקציבים, עירוני ג'ת הצליחה להרים ראש וגם השיגה בעילוט את ניצחונה הראשון בליגה הלאומית. העולה החדשה ניצלה את ההרכב החסר של הכח עמידר רמת גן, שאמנם ניצחה בשבוע שעבר 0:2 את מכבי באר שבע, אך גם היא עדיין לא העבירה את כל שחקניה בבקרה. החלוץ יוסי ג'נאח היה זה שהבקיע בנגיחה את שער הניצחון בדקה ה-48, וסידר למאמנו אבי סבג שלוש נקודות.

גביע הטוטו: נס ציונה גברה על ראשון לציון

בנוסף נערכו בשבת משחקי המחזור השלישי של גביע הטוטו. הפועל כפר סבא איבדה את המאזן המושלם אך נותרה בראשות בית ב', אחרי 1:1 ביתי מול הפועל רעננה. חמודי כיאל, חלוץ הרכש החדש של כפר סבא, כבש בדקה ה-25, אבל רז כהן השווה עבור רעננה שתי דקות לסיום.

בבית ג' הפתיעה בית"ר שמשון תל אביב את המוליכה עירוני רמת השרון עם ניצחון חוץ 1:3 וכעת השתיים צמודות עם שש נקודות. אחמד דיאב העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-10, אך האורחת הפכה בזכות פנדל של אבאי ארדני בדקה ה-50, שער נוסף של רואי סנדורי בדקה ה-70 ועוד אחד של ארדני בתוספת הזמן.

בבית ד', עלתה נס ציונה למקום הראשון לאחר ניצחון חוץ 0:1 על הפועל ראשון לציון. אריק רומאו כבש את שער הניצחון בדקה ה-64 אחרי שדודו אברהם המקומי הורחק במחצית הראשונה. עוד באותו הבית, השיגו מכבי באר שבע ובני לוד נקודה ראשונה במפעל לאחר שנפרדו בתיקו 0:0 במשחק שנערך בבירת הנגב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully