וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי: "אשתדל לעזור לבני יהודה להגיע למעלה"

החלוץ שחזר לליגת העל אחרי שבע שנים בטורקיה התרגש במסיבת העיתונאים בה הוצג: "הגעתי עם דמעות בעיניים"

ברני ארדוב

אחרי קיץ שלם של סחבת, שוחרר השבוע פיני בלילי מאנטליהספור, והערב (חמישי) הוצג החלוץ רשמית כשחקנה של בני יהודה.

בלילי בן ה-31 עזב את הפועל תל אביב לטובת איסטנבולספור הטורקית בקיץ 2003, במדיה הבקיע 13 שערים בעונה אחת. לאחר מכן המשיך בלילי בטורקיה לעונה בקייסריספור, ארבע עונות בסיבאספור וכאמור עונה לא טובה עם מעט דקות משחק באנטליהספור, שגרמה לו לשוב לישראל.

"מתרגש זו לא מילה", אמר בלילי במסיבת העיתונאים. "הגעתי לכאן עם דמעות בעיניים. אחרי שבע שנים בטורקיה לחזור למועדון כמו בני יהודה זה משמח מאוד. אני מקווה שנמשיך הלאה. אני שמח לחזור להתאמן עם דרור קשטן וגם לחזור לארץ, למשפחה ולחברים שהתגעגעתי אליהם מאוד. למשפחה שלי לא ממש יצא לראות אותי בשבע השנים הללו, וזו אחת הסיבות שבגללה חזרתי לארץ".

לגבי המטרות של קבוצתו החדשה העונה אמר בלילי: "אני אשתדל לעזור כמה שיותר לבני יהודה להגיע למעלה, בשיתוף פעולה עם הצוות המקצועי, ההנהלה והאוהדים הנפלאים, ואני מקווה שבני יהודה תמשיך לצעוד למעלה. למדתי הרבה בטורקיה, ואני מקווה להביא את זה לידי ביטוי גם על המגרש וגם מחוצה לו".

מאימון הקבוצה נעדרו היום שחקני הנבחרות - דלה איינוגבה שטס למחנה אימון של ניגריה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שנמצא עם נבחרת ליטא, ודין מורי, לירוי צעירי וחסן אבו זייד, שנמצאים על הנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול שבדיה. מלבד הנעדרים כל השחקנים ערכו אימון מלא, כולל החלוץ משה ביטון, שחוזר בהדרגה לקראת החלמתו מהקרע ברצועת הברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully