וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: כסף לגטרר באולימפיאדה לאומנויות לחימה

לוחמת הטקוואנדו הפסידה ליריבה מטיוואן בגמר התחרות, שנערכת בפעם הראשונה: "מאוכזבת לסיים במקום השני"

הישג מצוין ללוחמת הטקוואנדו, בת אל גטרר, שסיימה היום (חמישי) במקום השני ועם מדליית כסף בתחרות שנערכה במסגרת המשחקים העולמיים לאומנויות לחימה שנערכים בבייג'ינג. מדובר בתחרות שנערכת בפעם הראשונה והוזמנו אליה רק שמונת הספורטאים הטובים ביותר בעולם בכל ענף.

אלופת אירופה הישראלית הפסידה בגמר במשקל עד 57 ק"ג לפי הו טצנג מטיוואן 6:5. גטרר הוליכה לאורך כל הקרב ושניות לפני סיומו היתה התוצאה 3:5 לגטרר, אבל אז הטייוונית בעטה לכיוון ראשה של הישראלית, ולמרות שלא פגעה, השופטים העניקו לה שלוש נקודות יקרות ואת מדליית הזהב. המאמן הישראלי מרק ברגינסקי ערער על החלטת השופטים, אך ערעורו נדחה.

באולימפיאדה הראשונה לאומנויות לחימה משתתפים שמונת הספורטאים הטובים בעולם בכל קטגוריה ב-13 מקצועות לחימה. גטרר המדורגת במקום השני בדירוג העולמי היא הישראלית היחידה באולימפיאדה. את היום היא פתחה מול שריתה פונגסרי מתאילנד, שהייתה סגנית אלופת העולם ב-2009. גטרר ניצחה 5:13 והתכוננה לקרב בחצי הגמר מול המצרייה יאסיר היינד מוחמד, אך האחרונה, שהייתה סגנית אלופת אפריקה בשנה שעברה וניצחה בקרב הראשון היום יריבה מסנגל, פרשה דקות דקות אחדות לפני הקרב. מאמנה של הלוחמת המצרית הודיע כי היא אינה יכולה לעלות לקרב בשל פציעה.

"לא התעסקתי בפציעה של המצרית", הסבירה גטרר. "בדרך כלל אין לנו בעיות עם מצרים ואנחנו מתחרים איתם בכל מיני תחרויות. אני מאוכזבת מהמקום השני, הייתי צריכה לזכות בזהב. זו החלטת השופטים ואני מכבדת אותה, אם כי קשה לי להסכים איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully