וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תנסה לסגור את עסקת רנגלוב עד יום שישי

הפער בין המועדון לחלוץ הבולגרי הצטמצם לכ-70 אלף יורו, ובקריית שלום יחליטו ב-24 השעות הקרובות אם לצרפו

התקדמות נוספת הושגה ביממה האחרונה במשא ומתן בין מכבי תל אביב לבולגרי דימיטאר רנגלוב, חלוצה של בורוסיה דורטמונד הגרמנית. כזכור, מאז פציעתו של ברק יצחקי מחפשים ראשי הקבוצה חלוץ זר שימלא את מקומו של יצחקי, שמושבת לפחות לחצי השנה הקרובה. השם החם ביותר נכון לעכשיו הוא שמו של רנגלוב הבולגרי. אחרי שנסגרו רוב הפרטים לגבי מחיר ההשאלה של החלוץ מהקבוצה הגרמנית, נותר כעת לסגור את תנאי השכר בין השחקן עצמו במכבי תל אביב. ביממה האחרונה חלה התקרבות גדולה בין הצדדים, ולוואלה! ספורט נודע שכעת עומד הפער על כ-70 אלף יורו, ונראה שכל צד מנסה כעת להוציא את המיטב מההסכם לפני החתימה.

במכבי תל אביב הביעו הבוקר (חמישי) אופטימיות לגבי העסקה, וסברו כי היא תיסגר בסופו של דבר בהצלחה. גם ראשי הקבוצה הגרמנית לוחצים על החלוץ הבולגרי לקבל את הצעת הצהובים, וזאת משום שהגרמנים מעוניינים להשאילו העונה ובכך לחסוך את עלויות שכרו בעונה הקרובה. בכל מקרה, יחליטו ראשי מכבי שב-24 השעות הקרובות תתקבל ההחלטה לגבי צירופו או אי צירופו של הבולגרי. אם העסקה לא תצא לפועל יוותר לצהובים פחות משבוע כדי למצוא חלוץ חדש לקבוצה.

בתוך כך, עמלים ראשי הקבוצה על הסגירות הסופיות בעסקת החתמתו של גל אלברמן, שסיכם השבוע לשנתיים בקבוצה אך טרם חתם על חוזהו בקריית שלום. זאת משום שנותרו עדיין מספר מחלוקות קטנות בין מכבי תל אביב לבורוסיה מנשנגלדבאך, קבוצתו הנוכחית, בעיקר סביב נושא האחוזים ממכירה עתידית, אם תהיה כזאת, של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully