וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כרגע אין לי אובססיה לתארים"

מאמן ריאל מנסה להנמיך את הציפיות סביבו וסביב קבוצתו: "ברצלונה פייבוריטית לזכות". ולנסיה וסביליה? פחות מדאיגות אותו

ז'וזה מוריניו, הנמצא בימים אלה בכנס מאמנים של אופ"א בשוויץ, מצא את הזמן להתראיין ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, בו סיפר על התאקלמותו במדריד ועל פתיחת העונה המגומגמת ב-0:0 נגד מאיורקה.

"אי אפשר לשנות את מדריד, אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של המועדון הזה, אז אל תבוא אליו", אמר "המיוחד" וסיפר איך הוא מתמודד עם ביקורת כלפיו, "חוויתי בקריירה שלי תקופות נהדרות בצ'לסי ואינטר, עשר שנות הצלחה במועדונים גדולים. אחרי ששלטתי בליגה האיטלקית יש לי את הניסיון והבגרות".

ניכר שמוריניו עדיין מתרגש מהתואר "מאמן ריאל", ואמר: לשחק נגד ריאל מדריד, גם במשחק ידידות, זאת הרגשה של משחק במונדיאל. אם ריאל מזיזה אצבע כדי להחתים שחקן זה מחולל סערה". לדברי מוריניו ריאל סבלה מחוסר היציבות בעמדת המאמן, דבר שפגם בסגנון הקבוצה וביכולתה. "בתוך כמה שנים הביאו את קאפלו, שוסטר, ראמוס ופלגריני, אנחנו זקוקים ליציבות. הסביבה לא עזרה להם לייצב את הקבוצה".

"כרגע אין לי אובססיה לתארים", הוסיף מוריניו לגבי העונה הקרובה, משפט שוודאי גרם חוסר שקט ללא מעט מאוהדי הבלאנקוס, "אם הייתה לי אובססיה לתארים הייתי נשאר באינטר. ברצלונה פייבוריטית לזכות, אני אופתע אם ולנסיה או סביליה יילחמו על התואר, למרות שהן קבוצות איכותיות. בעונה שעברה ברצלונה זכתה באליפות אחרי שלקחה שש נקודות במפגשים הישירים עם ריאל". כשנשאל מי הפייבוריטיות בליגת האלופות ציין את ריאל מדריד, ברצלונה, אינטר, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן. חדי העין ודאי הבחינו שצ'לסי מכורתו נעדרת מהרשימה שלו.

כשמוריניו נשאל מי לדעתו היה צריך לזכות בפרס כדור הזהב, המוענק לשחקן המצטיין של המונדיאל, השיב הפורטוגלי: "אי אפשר לתת את כדור הזהב לאינייסטה, כי למרות שהוא הבקיע את השער הכי חשוב השנה, בכל העונה הוא היה פצוע". מוריניו טוען כי גם חלוץ אורוגוואי דייגו פורלאן, שזכה בפרס על יכולתו הנהדרת במונדיאל 2010, לא ממש ראוי לפרס. "הוא עשה טורניר טוב וזכה בליגה האירופית, אבל אתלטיקו הודחה מליגת האלופות, לא צריך להתחשב בזה". למי כן היה מוריניו נותן את הפרס היוקרתי? "מגיע לווסלי סניידר, שזכה בטרבל והיה מצוין בגמר גביע העולם. חוץ ממנו, צ'אבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully